از کولر به بخاری؛ آماده تغییر دمای ناگهانی باشید!

«از امروز تا جمعه خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر مواج خواهند بود. همچنین، روز‌های شنبه و یکشنبه نیز در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد. با این حال، این تغییرات آب و هوایی همراه با کاهش دما در اکثر مناطق کشور خواهد بود.»

طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، هوای کشور در روزهای آینده دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد. انتظار می‌رود با ورود سامانه بارشی، مناطق شمالی کشور و همچنین استان‌های تهران و البرز شاهد بارش باران و وزش باد شدید باشند.

به گزارش ایسنا، ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، اعلام کرد که از امروز تا جمعه خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر مواج خواهند بود. همچنین، روزهای شنبه و یکشنبه نیز در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

با این حال، این تغییرات آب و هوایی همراه با کاهش دما در اکثر مناطق کشور خواهد بود. به گفته رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، در روزهای آینده، استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز کشور، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک را تجربه خواهند کرد.تهرانی‌ها نیز از این تغییرات بی‌نصیب نخواهند ماند. آسمان تهران فردا جمعه کمی ابری است و احتمال افزایش ابر و افزایش سرعت باد وجود دارد. همچنین، پس فردا شنبه، آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک