دیدار جمعی از مقامات ارشد نظامی و لشکری کشور با عراقچی

جمعی از مقامات ارشد نظامی و لشکری کشور در دیدارهای جداگانه با سید سیدعباس عراقچی انتخاب وی را به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

ایرنا: جمعی از مقامات ارشد نظامی و لشکری کشور در دیدارهای جداگانه با سید سیدعباس عراقچی انتخاب وی را به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به همراه جمعی از فرماندهان نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، همچنین سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و عضو شورای راهبردی روابط خارجی، حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان و سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان شورای نگهبان با حضور در وزارت امور خارجه و دیدار با سیدعباس عراقچی، کسب اعتماد مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و اطمینان دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور و حمایت نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی و انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند و برای او در این مسئولیت خطیر در شرایط حساس کنونی منطقه و جهان آرزوی موفقیت کردند.

عراقچی در این دیدارهای جداگانه ضمن تشکر و قدردانی از ابراز لطف و محبت مهمانان ارجمند خود، بر تداوم تعامل و هم افزایی دستگاه دیپلماسی با نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد.

دیدار جمعی از مقامات ارشد نظامی و لشکری کشور با عراقچیدیدار جمعی از مقامات ارشد نظامی و لشکری کشور با عراقچیدیدار جمعی از مقامات ارشد نظامی و لشکری کشور با عراقچی

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک