واکنش عجیب رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به عزل علی انتظاری بعد از توهین به مهسا امینی

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ه عزل علی انتظاری از مسئولیتش بعد از توهین به مهسا امینی در تلویزیون، واکنش نشان داد.

مصطفی رستمی انتقاداتی را متوجه دولت پزشکیان و شخص رئیس جمهور کرد.

به گزارش تسنیم، وی با انتشار مطلبی نسبت به اظهارات اخیر مقامات در دولت از جمله مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور درباره اساتید دانشگاه واکنش نشان داد.

متن پیام حجت الاسلام رستمی به شرح زیر است:

«أَنصِف اللَّه وَ أَنصِف النَّاس مِن نَفسِک.. فَإِنَّک إِلاَّ تَفْعَل تَظْلِمْ

یکی می‌گوید نفله؛ عذرخواهی هم می‌کند، به دانشگاه دستور عزلش می‌رسد. یکی به مقدسات جامعه اهانت می‌کند، اصرار هم می‌کند، از دانشگاه مدارا و عدم برخورد خواسته می‌شود.

برای مطالبه‌ی انصاف و عدالت از خود و نزدیکان آغاز کنیم.»

گفتنی است که اخیرا ویدئویی از برنامه‌ای تلویزیونی با حضور علی انتظاری، استاد دانشگاه و تقی آزاد ارمکی جامعه شناس و استاد دانشگاه، منتشر شده که در این ویدئو اظهارات انتظاری درباره ناآرامی‌های پائیز ۱۴۰۱ انتقادات مردم در فضای مجازی را به همراه داشت.

انتظاری در این برنامه می‌گوید: «در ناآرامی سال ۱۴۰۱ پیش بینی دشمن این بود که وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و جوانان برای به قتل رسیدن یا کشته شدن یا نفله شدن یک دختر خانم کرد سنی وارد میدان می‌شوند، نظام مجبور است که به خشونت متوسل شود. این خشونت باعث خواهد شد که مردم به آن گروه شورش کرده ترحم کرده و به آن‌ها بپیوندند و از همین جا فاتحه جمهوری سالامی خوانده شود.»

پس از این اظهارات در تلویزیون بود که علی انتظاری رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، از سمت خود برکنار شد و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: طی حکمی از سوی دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر احمد غیاثوند به عنوان سرپرست دانشکده علوم اجتماعی تعیین شد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک