بازداشت مرد مهاجم به خودروی یک زن در خیابان/ پلیس:‌موضوع ارتباطی به حجاب نداشت

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از بازداشت فرد مهاجمی که به خودروی یک زن حمله‌ور شده بود و ویدیو‌های بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت، خبر داد و اعلام کرده که این موضوع ارتباطی به حجاب نداشته است.

 

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از بازداشت فرد مهاجمی که به خودروی یک زن حمله‌ور شده بود و ویدیوهای بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت، خبر داد.
چندی پیش ویدیویی از حمله مردی مهاجم به خودروی یک زن در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن اینطور گفته شده بود که دلیل حمله به خودروی این زن، عدم رعایت حجاب از سوی راننده بوده است. ویدیویی که به سرعت با همین عنوان در فضای مجازی بازنشر پیدا کرد.
حالا مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از بازداشت فرد مهاجم به خودروی راننده زن خبر داد و اعلام کرده که این موضوع ارتباطی به حجاب نداشته است.
برابر آنچه که پلیس منتشر کرده است، « پلیس فردی را که در خیابان بر سر رانندگی با راننده خانمی درگیر و موجب وارد شدن خسارت به خودروی سواری وی شده بود بازداشت کرد.»
همچنین برابر اظهارات خانم راننده که از سوی پلیس منتشر شده است، « این اتفاق مجادله‌ای در مورد رانندگی این زن بوده و ارتباطی با موضوع حجاب نداشته است.»
در حال حاضر فرد مهاجم توسط پلیس بازداشت شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا ارجاع شده است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک