کرملین: تماس تصویری بایدن و پوتین ثابت کرد که آمریکا تصمیمی برای مذاکره ندارد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در آخرین مصاحبه خود توضیحاتی درباره تماس تصویری ۷ دسامبر رؤسای جمهور آمریکا و روسیه ارائه کرد. پسکوف در این باره گفت که در این تماس تصویری «گفت‌و‌گوی خشنی» میان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا انجام شد، اما نشان داد که طرف آمریکایی برنامه‌ای برای ادامه مذاکرات ندارد.

 

فارس: سخنگوی کرملین یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت که درهای مذاکره میان واشنگتن و مسکو بسته شده است.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در آخرین مصاحبه خود توضیحاتی درباره تماس تصویری 7 دسامبر رؤسای جمهور آمریکا و روسیه ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری تاس روسیه، پسکوف در این باره گفت که در این تماس تصویری «گفت‌و‌گوی خشنی» میان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن،‌ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا انجام شد، اما نشان داد که طرف آمریکایی برنامه‌ای برای ادامه مذاکرات ندارد.
پسکوف در این باره افزود: «این یک گفت‌و‌گوی خشن (و سازش‌ناپذیر) از هر دو سو بود. عدم اشتیاق برای ادامه مذاکرات از سوی طرف آمریکایی وجود داشت.»
پسکوف همچنین گفت که این تماس مشخص کرد که هیچ چیزی برای گفت‌و‌گو با واشنگتن وجود ندارد.
سخنگوی کاخ کرملین در ادامه به استفاده بایدن از کلمه «قاتل» در وصف پوتین سخنرانی‌های خود اشاره کرد و گفت که رئیس جمهور روسیه هیچگاه چنین بی‌احترامی‌هایی نسبت به همتایان خارجی خود و سران کشورهای دیگر نشان نخواهد داد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک