با دستور پزشکیان؛ طلب ۳ ماه داروخانه‌های سرپایی پرداخت شد

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از پرداخت مطالبات سه ماه داروخانه‌های سرپایی با دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: منتظر تخصیص منابع در مرحله بعد برای مطالبات داروخانه‌های بیمارستانی هستیم.

ایسنا: معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از پرداخت مطالبات سه ماه داروخانه‌های سرپایی با دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: منتظر تخصیص منابع در مرحله بعد برای مطالبات داروخانه‌های بیمارستانی هستیم.
دکتر حیدر محمدی با اعلام این خبر گفت: با دستور رئیس محترم جمهور و پیگیری وزیر بهداشت، ۴۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شد.
وی افزود: مبلغ پرداخت شده بابت تسویه بدهی تامین اجتماعی به داروخانه های سرپایی در سال ۱۴۰۲، مطالبات طرح دارویار در فروردین و اردیبهشت، مطالبات مربوط به شیرخشک تمامی داروخانه‌های سرپایی بابت بیمه سلامت و اسنادی که بیمه سلامت تا پایان خرداد ماه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کرده، بوده است.
محمدی خاطرنشان کرد: منتظر تخصیص منابع در مرحله بعد برای مطالبات داروخانه‌های بیمارستانی هستیم تا اسناد آن نیز پرداخت شود.
وی گفت: امیدواریم متعاقب تسویه بدهی به داروخانه‌های بستری و سرپایی، پرداخت به شرکت‌های پخش و در نهایت به تامین کننده‌ها امکان‌پذیر و گردش مالی زنجیره دارو بهبود پیدا می‌کند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک