چهار پرواز این فرودگاه باطل شد

چهار پرواز فرودگاه زابل باطل شد.

رییس فرودگاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: پرواز زابل به مشهد، مشهد – زابل، زابل – تهران و تهران به زابل بدلیل شرایط جوی باطل شد.

جمشید پور میر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صبح امروز به دلیل کاهش دید و وزش باد شدید پرواز تهران به زابل به سمت فرودگاه زاهدان تغییر مسیر داد.

وی افزود: پرواز هواپیمایی ماهان از مبدا تهران به مقصد زابل به دلیل شرایط جوی پس از حضور بر حریم هوایی شهر زابل مسیر خود را به سمت فرودگاه زاهدان تغییر داد و باطل شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از صدور هشدار سطح نارنجی این اداره‌کل درخصوص افزایش سرعت بادهای ۱۲۰ روزه در شمال این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهارکرد: از صبح دوشنبه تا بعد از ظهر سه شنبه ( ۱۲ تا ۱۳ شهریور) وزش باد شدید و گردوخاک، برخی نقاط توفان گردوخاک برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال افزایش غبار برای زاهدان و مناطق مرکزی نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان همراه با وزش باد نسبتاً شدید وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد که به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه و افراد از ترددهای غیر ضرور در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری کنند.

وی عنوان کرد: شهروندان از کار در ارتفاع پرهیز و از گلخانه ها محافظت شود همچنین برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک