معاون عملیات نیروی قدس سپاه: واکنش ایران به ترور هنیه متفاوت خواهد بود؛ نباید چگونگی این واکنش مشخص شود / تا زمانی که اهداف جمهوری اسلامی به وقت خود و با غافلگیری لازم محقق نشود، ممکن است این تأمل و خویشتن‌داری انجام شود

سردار چیذری در ادامه درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» عنوان کرد: قطعاً واکنش ایران متفاوت خواهد بود و نباید چگونگی این واکنش مشخص شود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند خونخواهی شهید «هنیه» را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم و حتماً انجام می‌شود.

ایلنا: معاون عملیات نیروی قدس سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به حمله گسترده حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی (عملیات اربعین)، گفت: همان‌طور که «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان تشریح کرد، عملیات «اربعین» در پاسخ به ترور «فواد شکر» انجام شد.

سردار چیذری گفت: وقتی نتایج عملیات اربعین مشخص شود، آن زمان حزب‌الله تعیین می‌کند که آیا اهداف مد نظرش در این عملیات محقق شده است یا خیر؛ و لذا ممکن است که عملیات ادامه هم داشته باشد؛ البته پاسخ شهادت «فواد شکر» با آن حجم از عملیات توسط حزب‌الله لبنان داده شد.

وی درباره حواشی عملیات اربعین و انتشار اخباری مبنی بر لو رفتن برخی اطلاعات آن نیز گفت: کمتر از یک ساعت از عملیات اربعین، رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران برخی از مواضع و اهداف موجود در بانک اطلاعاتی خود کرد و می‌خواست یک اقدام پیش‌دستانه انجام دهد و عملیات حزب‌الله لبنان را که اطلاعاتش برایش آشکار شده بود، در نطفه خفه کند و اجازه ندهد که موشک‌های حزب‌الله بر سرزمین‌های اشغالی فرو بریزد.

معاون عملیات نیروی قدس سپاه افزود: رژیم صهیونیستی این عملیات پیش‌دستانه را انجام داد، ولی خوشبختانه از آنجایی که حزب الله بسیار باهوش و زرنگ است همه جابجایی‌ها را از قبل انجام داده بود و صهیونیست‌ها اهدافی را مورد اصابت قرار داد که جزو بانک اطلاعات قدیمی و سوخته شده بود و حزب‌الله آنجا را از قبل تخلیه کرده بود؛ این نشان می‌دهد که حزب‌الله عملیات خود را با موفقیتِ تمام و حتی با موشک‌های بیشتری اجرا و عملیاتی کرد.

سردار چیذری در ادامه درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» عنوان کرد: قطعاً واکنش ایران متفاوت خواهد بود و نباید چگونگی این واکنش مشخص شود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند خونخواهی شهید «هنیه» را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم و حتماً انجام می‌شود.

معاون عملیات نیروی قدس سپاه تاکید کرد: کیفیت و چگونگی و

معاون عملیات نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها از روی دیوانگی است، اضافه کرد: حکام صهیونیست قطعاً می‌دانند که جنایات آن‌ها نتیجه‌ای برای‌شان نخواهد داشت و به دنبال روزنه‌ای هستند تا به هر شکلی بتوانند از این مخمصه نجات پیدا کنند.

سردار چیذری با بیان اینکه مقاومت توانمندی بالایی دارد و قطعاً پیروز میدان نبرد غزه است، گفت: امروز شرایط به نفع محور مقاومت است. صهیونیست‌ها نتوانستند به مقاومت آسیبی بزنند و به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی افزود: ساختار مقاومت در غزه باقی و در کرانه باختری رو به ظهور و توانمندشدن است. امروز رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از شکل‌گیری و توانمندشدن مقاومت در کرانه باختری در حال انجام اقداماتی است، ولی قطعاً موفق نخواهد بود.

اکنش جمهوری اسلامی ایران بستگی به شرایط و موقعیتی دارد که بتواند اهداف ما را نسبت به جنایت صهیونیست‌ها محقق کند. تا زمانی که اهداف جمهوری اسلامی ایران به وقت خود و با غافلگیری لازم محقق نشود، ممکن است این تأمل و خویشتن‌داری انجام شود تا شرایط، فضا و موقعیت آن فرا برسد تا پاسخ کوبنده ما در خورِ خونخواهی شهید هنیه باشد.

سردار چیذری در ادامه با اشاره به اقدامات جنایت‌کارانه‌ی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، افزود: صهیونیست‌های جنایتکار از ابتدا نیز قصد داشتند چنین اقدامی را در این منطقه مرتکب شوند. امروز حیثیت و آبروی صهیونیست‌ها در بین ملت‌های دنیا با این جنایات در غزه بر باد رفته و اگر کشور‌های دست‌نشانده و هم‌سو با رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها را کنار بگذاریم، ملت‌ها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و علیه آن‌ها موضع‌گیری کرده‌اند.

معاون عملیات نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه حیثیت رژیم صهیونیستی تا حد قابل توجهی در ذهن مردم خدشه‌دار شده است، تصریح کرد: مردم به اطمینان رسیدند و برای آن‌ها مسجل شده که رژیم صهیونیستی یک رژیم اشغالگر غاصب و ظالم است؛ لذا رژیم صهیونیستی به دنبال این است تا جایی که می‌تواند در کرانه باختری و غزه اشراف و حاکمیت خود را تثبیت کند. صهیونیست‌ها هرچقدر پیش می‌روند، شرایط برای آن‌ها بدتر و دشوار می‌شود و ناگزیر هستند که این جنگ را به هر شکلی حتی به صورت فرسایشی ادامه دهند؛ چرا که اگر امروز جنگ را تمام کنند در واقع افول و سقوط خود را رقم زده‌اند و این امر، محاکمه سران این رژیم را در پی خواهد داشت.

سردار چیذری با اشاره به مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی یادآور شد: رژیم صهیونیستی مجبور است حیات خود را با وضعیت مفتضحانه ادامه دهد و به همین خاطر جنگ و عملیات‌ها را در کرانه باختری هم ادامه می‌دهد؛ البته مردم مظلوم و شجاع غزه با قدرت مقاومت می‌کنند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک