وزیر راه: ‌۵ میلیون زائر به مشهد سفر کردند

دو روز آینده شاهد خروج جمعیت زیادی از مشهد خواهیم بود لذا امروز بازدید و پایش ناوگان و پایانه‌های جاده‌ای و نحوه ارائه سرویس توسط اتوبوس‌ها مورد بررسی قرار گرفت البته خوشبختانه کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران نداریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این ایام ۵ میلیون زائر به مشهد آمده اند، گفت: ۸۰ درصد سفر‌های زائران با خودرو شخصی، ۱۰ درصد با ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، ۳ درصد با ناوگان حمل‌ونقل هوایی و ۷ درصد با ناوگان حمل‌ونقل ریلی انجام شده است. صادق یادآور شد: از امروز بعد از ظهر و در دو روز آینده شاهد بیشترین میزان خروجی مسافر از مشهد هستیم.
به گزارش تسنیم؛ وزیر راه و شهرسازی گفت: بلیت هواپیما به میزان لازم تامین شده و با کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران مواجه نیستیم.

فرزانه صادق در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست با انجمن‌های حمل و نقل در پایانه مسافربری امام رضا (ع) اظهارداشت:وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر باید با عموم مردم وارد تعامل و گفتگو شود ضمن اینکهگسترش تعامل با متخصصان و دست اندرکاران حوزه‌های مختلف راه از مهمترین رویکرد‌ها است.
وی با بیان این مطلب که ارتقای کیفیت ناوگان و زیرساخت‌های حمل و نقل در بخش‌های مختلف، اولویت مهم دولت استافزود: تعامل و گفت و گوی مشترک با صنوف، بخش خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و در حوزه‌های مختلف جاده، ریل و هوایی باید تعامل بیشتری با بخش خصوصی وجود داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دو روز آینده شاهد خروج جمعیت زیادی از مشهد خواهیم بود لذا امروز بازدید و پایش ناوگان و پایانه‌های جاده‌ای و نحوه ارائه سرویس توسط اتوبوس‌ها مورد بررسی قرار گرفت البته خوشبختانه کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران نداریم.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک