تیراندازی در محدوده بیمارستان بندر ترکمن/ توضیحات بخشدار

بخشدار مرکزی شهرستان بندر ترکمن گفت: عواملی که روز گذشته در مناطق پیرامونی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اقدام به تیراندازی کرده بودند توسط عوامل انتظامی دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش خبرآنلاین،محمد ابراهیم شربتی اظهار کرد:در پی وصول خبری با موضوع تیراندازی در محدوده بیمارستان امام خمینی (ره) شهر بندرترکمن بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

دانشجو در خبری نوشت:بخشدار مرکزی شهرستان بندر ترکمن افزود: با حضور به موقع ماموران و با راهنمایی شهروندان و با انجام اقدامات اطلاعاتی، عاملان تیراندازی شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

وی گفت: مجموعه نهادهای عضو شورای تامین و ضابطین قضایی در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی مصمم هستند و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

شربتی در خصوص تعداد افراد دستگیر شده و سلاح و مهمات مکشوفه گفت: مراتب از طریق نیروی انتظامی اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی شهرستان بندر ترکمن هم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تایید درگیری و تیراندازی در اطراف بیمارستان، از نیروی انتظامی جهت مداخله به هنگام اعلام قدردانی کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ مورد اعلامی طی مداخله فوری تیم تخصصی در جهت حفظ و پایداری وضعیت بیمار، علی‌رغم فضای پرتنش انجام و بیمار سریعا به مرکز فوق‌تخصصی به همراه تیم مجرب جهت ادامه درمان اعزام گردید.

در این اطلاعیه ابراز امیدواری شده است با مداخله و پیگیری مقامات انتظامی و دادستان انقلابی شهرستان شاهد کاهش موارد این‌چنینی باشیم.

شهرستان بندر ترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب شهرستان گرگان واقع شده است و اکثر جمعیت آن را ترکمن‌های اهل سنت تشکیل می‌دهند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک