وزیر کشور آلمان درباره حمله به کنسولگری اسرائیل در مونیخ: یک «حادثه جدی» رخ داده/ مظنون حادثه در محل جان باخت

«نانسی فایزر» وزیر کشور آلمان با بیان اینکه یک «حادثه جدی» در مونیخ رخ داده است، گفت که حفاظت از مراکز و نهاد‌های رژیم صهیونیستی در اولویت این کشور قرار دارد.

وزارت کشور آلمان به دنبال حادثه تیراندازی امروز پنجشنبه در نزدیکی کنسولگری رژیم صهیونیستی در مونیخ اعلام کرد که حفاظت از نهاد‌های اسرائیلی اولویت برلین است.

به گزارش ایرنا، «نانسی فایزر» وزیر کشور آلمان با بیان اینکه یک «حادثه جدی» در مونیخ رخ داده است، گفت که حفاظت از مراکز و نهاد‌های رژیم صهیونیستی در اولویت این کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: مظنون حادثه امروز در مونیخ، پس از اصابت گلوله پلیس در محل جان باخت.

پلیس مونیخ امروز پنجشنبه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که افسران پلیس به سمت یک فرد مشکوک شلیک کردند و وی را هدف قرار دادند.

پلیس به دنبال این حادثه اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی، شمار نیرو‌ها را در نزدیک کنسولگری اسرائیل افزایش داده‌ایم و منطقه در محاصره است.

این تیراندازی در منطقه “کارولین پلاتز” در نزدیکی مرکز شهر مونیخ اتفاق افتاد.

پلیس تاکید کرد که حضور خود را افزایش داده و هیچ نشانه‌ای از حادثه مشابه و یا مظنونان دیگر در سایر نقاط این شهر به چشم نمی‌خورد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم درباره این حادثه اعلام کرد که کنسولگری این رژیم در مونیخ پس از تیراندازی بسته شد و برای هیچ کدام از کارکنان آن مشکلی پیش نیامده است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک