واکنش زیدآبادی به خشم شریعتمداری برای انتقاد از روسیه

احمد زیدآبادی نوشت: گفته می‌شود برخی مسئولان روزنامۀ کیهان در بازجویی و "هدایت" اعضای بازداشت شدۀ حزب تودۀ ایران در دهۀ ۶۰ نقش داشته‌اند. اگر چنین خبری صحت داشته باشد، به نظرم "جهتِ هدایت" معکوس رخ داده است.

یک فعال سیاسی به عصبانیت روزنامه کیهان از انتقادات به روسیه واکنش نشان داد.

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در واکنش به خشم حسین شریعتمداری از انتقادات به روسیه، در کانال تلگرامی خود نوشت: «گفته می‌شود برخی مسئولان روزنامۀ کیهان در بازجویی و “هدایت” اعضای بازداشت شدۀ حزب تودۀ ایران در دهۀ ۶۰ نقش داشته‌اند. اگر چنین خبری صحت داشته باشد، به نظرم “جهتِ هدایت” معکوس رخ داده است. بدین معنا که به جای آنکه مسئولان کیهان، سران حزب توده را “هدایت” کنند، سران حزب، مسئولان این روزنامه را “هدایت” کرده‌اند! وگرنه چه دلیلی دارد که سیاست خارجی مورد علاقۀ کیهان و سایت “پیک‌نت” و “راه توده” عیناً شبیه هم باشد بخصوص در بخش حمایت قرص و محکم و یک‌طرفه از روسیۀ پوتین؟

اما بعد! برخی از هموطنان توده‌ای در خارج از کشور گلایه کرده بودند که چرا من پیک‌نت و راه توده را به حساب حزب توده می‌گذارم. از آن‌ها درخواست کردم که نسبت این دو رسانه را با حزب به طور شفاف اعلام کنند تا حسابش را جدا کنم، اما خبری نشد یا من در جریان قرار نگرفتم. اگر در حزب توده انشعابی رخ داده است، بدون اذعان رسمی به آن، نمی‌توان دیگران را به بی‌دقتی متهم کرد.»

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک