زمین مرغوب بلای جان کارگران قند کرج

صندوق ذخیره فرهنگیان و دو شخص حقیقی نیز سهامدار این شرکت هستند و در سال‌های گذشته که مدیر عامل شرکت توسط صندوق تعیین می شد کارخانه مشکلی نداشت.

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران از توقف تولید در کارخانه قند کرج از روزهای پایانی مرداد سال گذشته تا کنون خبر داد و گفت: کارگران این واحد با وجودی که ۴ ماه است در سر کار خود حاضر می شوند حقوق و بیمه آنان پرداخت نشده است.

دکتر سمیه گلپور در گفتگو با خبرنگار عصر خبر افزود: این کارخانه توان تولید روزانه ۴۰۰ تن شکر را دارد و در گذشته ۳۰ درصد شکر تهران را تامین می کرده است.

وی با اشاره به قدمت ۱۰۰ ساله کارخانه قند کرج تصریح کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان و دو شخص حقیقی نیز سهامدار این شرکت هستند و در سال‌های گذشته که مدیر عامل شرکت توسط صندوق تعیین می شد کارخانه مشکلی نداشت.

او گفت: زمین های مرغوب شرکت که وسط شهر واقع شده بلای جان کارگران شده است.

گلپور با اشاره به اشتغال ۲۵۰ کارگر در قند کرج گفت: دستگاه های شرکت به تازگی تعمیر اساسی شده و خدا را خوش نمی آید که در سال جهش تولید و در دولت دکتر پزشکیان این کارخانه آماده به کار خاک بخورد.

وی گفت: از مسولان دولت و سایر قوا به خصوص رئیس جمهور محترم درخواست دارم تا مشکلات این واحد مرتفع و تولید را به این کارخانه بازگردانند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک