رفتار دوگانه مسئولان یکی از بزرگترین سازمان های کشور با دستور رئیس جمهور

در تازه ترین اتفاق معاون فرهنگی اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی که اتفاقا رییس کمیته انتصابات این سازمان است اقدام به صدور دهها حکم انتقال و انتصاب نموده است .

با اتمام رقابت های چهاردهمین دوره انتخاب رییس جمهوری در ابتدا دکتر مخبر بعنوان جانشین دولت در حال گذار دستور اداریی مبنی بر توقف هرگونه جابجایی، انتقال و انتصاب پست های مختلف مدیریتی را در تمام دستگاههای اجرایی تا زمان استقرار کامل دولت صادر نمود.

به گزارش عصر خبر، پس از چندی و با انتشار مستنداتی که نشان از عدم توجه مدیران دولت به این دستور اداری و صدور احکام جدید داشت دکتر پزشکیان با صدور دستوری اداری دیگری بر توقف هرگونه جابجایی و انتصابی تا زمان استقرار کامل دولت تاکید نمود.

به رغم صدور این دو دستور اداری و در مقابل پرسش خبرنگار صدا و سیما وزیر کار دولت سیزدهم مدعی شد که ما تابع دستور هستیم اما کار مردم را نمیتوان بر زمین گذاشت. از آن زمان به بعد مستندات فراوانی در رسانه های مختلف از تخلف محرز مسئولان وزارت کار و بویژه سازمان تامین اجتماعی منتشر گردید که نشان میداد مدیران پیشین اعتقادی به تابعیت از دستورات رییس دولت چهاردهم ندارند.

اینک و در شرایطی که هنوز هیچ یک از مدیران سازمان تامین اجتماعی تغییر نیافته و وزیر کار خود نزدیک به ۱۰ روز است که سکان هدایت این وزارتخانه را بدست گرفته شاهد صدور دهها حکم مدیریتی و جابجایی در دقیقه ۹۰  هستیم که تخلف آشکار مسئولان ارشد سازمان تامین اجتماعی را نمایان ساخته است.

در تازه ترین اتفاق معاون فرهنگی اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی که اتفاقا رییس کمیته انتصابات این سازمان است اقدام به صدور دهها حکم انتقال و انتصاب نموده است . جالب اینجاست که در روی دیگر این سکه وقتی کارکنانی که دارای شرایط بازنشستگی هستند برای ثبت درخواست بازنشستگی به واحدهای اداری مراجعه میکنند همگی با این پاسخ روبرو میشوند که بنا بر دستور رییس جمهور هر نوع انتقال، انفصال و انتصاب و جابجایی تا زمان استقرار کامل دولت در این سازمان ممنوع است.

بسیاری از کارکنان در مقابل این پاسخ موضوع صدور احکام انتصابات  را بیان کرده اند اما  پاسخ درستی دریافت نکرده اند. به راستی مسئولان و مدیران دولت سیزدهم رفتار دوگانه ای را نسبت به یک دستور اداری در پیش گرفته اند . آیا این رفتار به ریشخند گرفتن دستور اداری دومین مقام عالی کشور  نیست؟

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک