بازرس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور؛

تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی زيبنده كشورنیست

مصطفی آراسته مهر بازرس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در يادداشتي نسبت به تاخير و تغيير روند پرداخت حقوق بازنشستگان كشور انتقاد كرد.

به گزارش عصرخبر، متن يادداشت به شرح زير است:

تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان عزیز زیبنده سازمان تامین اجتماعی درنظام جمهوری اسلامی ایران نیست. نزدیک به ۷۰ درصد مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را حداقل بگیران تشکیل می دهند.

در سالیان اخیر و به موازات افزایش نرخ تورم، هزینه های گذران زندگی نیز چندین برابر شده و بازنشستگانی که به مقتضای سن و شرایط جسمی و روحی بیش از گذشته نیازمند حمایت بوده اند با دغدغه های بیشتری مواجه شده اند. چالشی که به نگرانی مسؤلان تبدیل شده است و ضروری است به تناسب افزایش نرخ تورم قدرت خرید مستمری بگیران هم افزایش پیدا کند.

برای رفع چالش ها و مشکلات موجود باید تغییر در نوع نگاه و دگرگونی سیاستها را دنبال کنیم. متاسفانه در برنامه هفتم توسعه که به نوعی سند بالادستی کشور محسوب می شود آنگونه که باید به مطالبات قانونی و برحق بازنشستگان و مستمری‌بگیران توجهی نشده و ادامه این نوع نگاه آسیب زاست .

انتظارات و مطالباتی که بازنشستگان مطرح می کنند، برحق و منطقی است و لذا همه مسؤلان باید در سطوح کلان تصمیم‌گیری ها به آن توجه کنند ازیادنبرید سرمایه‌های امروز سازمان تامین‌اجتماعی، حاصل پس‌اندازهای دیروز بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی است که بهترین سال‌های عمر خود را، به امید آینده‌ای امن و آرام، تلاش کرده و سالیان سال، بخشی از درآمد خود را، در این سازمان اندوخته‌اند.

جناب آقای دکترموسوی مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی ،تاخیردرپرداخت حقوق بازنشستگان عزیز زیبنده سازمان تامین اجتماعی درنظام جمهوری اسلامی ایران نیست امیدواریم حضرتعالی دراسرع وقت اقدامات لازم راجهت پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان ومستمریبگیران تامین اجتماعی مبذول داشته وبیش ازاین نارضایتی و نگرانی این قشرمعززفراهم نشود .

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک