رئیس سازمان مدیریت بحران: یک ساعت پیش یک نفر دیگر از محبوسان معدن طبس را پیدا کردیم؛ اکنون در مجموع ۴۰ جانباخته داریم / ۹ نفر هم همچنان در معدن محبوس هستند / تا ساعت ۴ صبح به پیکرِ محبوسان معدن می‌رسیم

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: انتظار ما این است که امشب تا ساعت ۳ یا ۴ صبح بتوانیم به محبوسان برسیم حدود یک ساعت پیش یک نفر دیگر از محبوسان را پیدا کردیم و هم اکنون در مجموع ۴۰ جانباخته داریم و ۹ نفر هم همچنان در معدن محبوس هستند.

فارس: رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: انتظار ما این است که امشب تا ساعت ۳ یا ۴ صبح بتوانیم به محبوسان برسیم حدود یک ساعت پیش یک نفر دیگر از محبوسان را پیدا کردیم و هم اکنون در مجموع ۴۰ جانباخته داریم و ۹ نفر هم همچنان در معدن محبوس هستند.
محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: با تلاش همکاران حدود ۴۵ متر از کار باقی مانده است و زمانی که ما عرض می‌کنیم همکاران در حال تلاش هستند کار به صورت تکی انجام می‌شود زمانی که یک فرد کار خودش را انجام می‌دهد برمی‌گردد و نفر بعدی می‌رود و ادامه می‌دهد.
رئیس سازمان مدیریت بحران افزود: ما دیشب قول داده بودیم که بین ساعت ۸ تا ۱۲ امروز به محبوسان دسترسی پیدا بکنیم اما به توده سنگ بسیار سختی برخورد کردیم که باید خرد و به بیرون منتقل بشود.
وی در پایان افزود: انتظار ما این است که امشب تا ساعت ۳ یا ۴ صبح بتوانیم به محبوسان برسیم  حدود یک ساعت پیش یک نفر دیگر  از محبوسان را پیدا کردیم و هم اکنون در مجموع ۴۰ جانباخته داریم  و  ۹ نفر هم همچنان در معدن محبوس هستند و تلاش می‌کنیم اجساد این عزیزان را به صورت سالم به بیرون از معدن منتقل کنیم.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک