یمن: عملیات علیه اسرائیل متوقف نمی‌شود

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: جبهه پشتیبانی یمن، تعداد زیادی پهپاد آمریکایی MQ-۹ را سرنگون کرده به طوری که تعداد پهپاد‌های سرنگون شده در امسال به ۱۱ فروند رسیده است. همزمان با عملیات ما، توسعه توانمندی‌های نظامی در چارچوب مرحله پنجم تشدید عملیات علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهد یافت.

تسنیم: رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که شهید سید حسن نصرالله، نقش بزرگ و منحصر به فردی در به شکست کشاندن توطئه آمریکا و اسرائیل برای فتنه افکنی طایفه‌ای میان مسلمانان ایفا کرد.

مهمترین محور‌های سخنرانی سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن به این شرح است: تحولات روز‌های اخیر با حوادث بزرگ آن از پنجشنبه گذشته تا امروز، تحولات بزرگ و ملتهب است.

هدف قرار دادن شهید اسلام و انسانیت، شهید قدس و مسجدالاقصی، جناب سید حسن نصرالله یک جنایت بزرگ است.

جنایت هدف قرار دادن شهید اسلام و انسانیت، سید حسن نصرالله ضایعه و مصیبتی برای تمام امت اسلام است.

شهید سید حسن نصرالله رضوان الله علیه، نقش بسیار بزرگ ایفا کرد، او یک نماد اسلامی بود و اهمیت و تاثیرگذاری جهانی، منطقه‌ای و داخلی داشت.

در صدر نقش بسیار بزرگ سید حسن نصرالله، نقش او در رویارویی با خطر صهیونیسم و وارد کردن شکست‌ها به دشمن اسرائیلی بود.

اهمیت نقش سید حسن نصرالله، برای فلسطین، لبنان و کشور‌های همسایه و برای تمام امت اسلام در این بود که رژیم اسرائیل، خطری برای مسلمانان به شمار می‌رود.

در طول بیش از چهل سال، سید حسن نصرالله در میدان جهاد و رویارویی با خطر رژیم صهیونیستی با تاثیرگذاری بالا و موضع منحصر به فرد و عملکرد بسیار بزرگ حضور داشت.

سید حسن نصرالله، مسیر جهادی حزب الله را به مدت حدود ۳۰ سال با عملکرد بسیار موفق به یاری خداوند رهبری کرد.

سید حسن نصرالله پیروزی‌های بزرگی را محقق کرد، او شایستگی‌های بسیار بالا و هوش رهبری بالایی داشت و با توده‌های مردم و جامعه ارتباط داشت و اهتمام خاصی به توده‌های مردمی حامی حزب الله و به طور کلی به جامعه لبنان داشت.

سید حسن نصرالله در کنار اهتمام به ساختار جهادی و تشکیلاتی حزب الله، فعالیت گسترده و اهتمام بسیار زیادی به توده‌های مردمی داشت.

تمام تجاوزات و جنایاتی که رژیم اسرائیل انجام می‌دهد، با حمایت و مشارکت و پشتیبانی آمریکاست.

اسرائیل، شهید سید حسن نصرالله را مانع بزرگی در برابر طمع ورزی هایش برای سیطره بر فلسطین، لبنان و امت اسلام می‌دانست.

اگر ارتش‌های عربی یا گروه‌های دیگری، بر مبنای ایمانی و اعتقادی که حزب الله در این مرحله با دشمن مبارزه می‌کند، با دشمن روبرو نمی‌شدند، به مرحله فروپاشی می‌رسیدند.

حزب الله مستحکم و ثابت قدم و جامعه مردمی پشتیبان آن هم منسجم، مطمئن و مستحکم است و جبهه آن هم قدرتمند و تاثیرگذار است و طوفان‌ها و سختی‌ها سبب فروپاشی آن نخواهد شد.

نتانیاهوی جنایتکار پس از ترور سید حسن نصرالله از سیطره بر خاورمیانه سخن گفت، زیرا او حزب الله و دبیرکل آن را مانعی در برابر طرح‌های خود می‌دانست.

تاکید نماینده ایران بر نقش شهید نصرالله در دفاع از عدالتپیام رزمندگان مقاومت برای شهید نصرالله از مرز‌های فلسطین

دشمن هر گاه بخواهد به تلاش برای پیشروی به سمت مرز‌های لبنان دست بزند، با سیلی قدرتمند رزمندگان حزب الله روبرو می‌شود و این شوک در دشمن بسیار واضح و آشکار است.

رزمندگان حزب الله انگیزه بسیار زیادی پس از شهادت دبیرکل حزب الله برای ضربه زدن به دشمن دارند.

وضعیت حزب الله پس از شهادت سید حس نصرالله نه تنها تغییر نکرده بلکه عزم و اراه و ثبات قدم رزمندگانش برای جهاد در راه خدا دوچندان شده است.

رزمندگان حزب الله، جرات و اراده زیادی در هدف قرار دادن ارتش دشمن و مقابله آن‌ها دارند و بیشترین اشتیاق را برای مقابله با دشمن اسرائیلی از گذشته دارند.

حزب الله در زمینه ساختاری، تشکیلاتی و موضع ثابت قدم و قادر به پیروزی است.

رژیم اسرائیل باید بفهمد که هرگز رویاهایش با ترور دبیرکل حزب الله و کادر رهبری و فرماندهی آن تعبیر نخواهد شد.

از همان روز نخست که سید حسن نصرالله گفت که زمان شکست‌ها گذشته و زمان پیروزی‌ها فرا رسیده، او این معادله را پایه گذاری کرد و امروز پس از شهادت وی به برکت جانفشانی اش، تحکیم یافته است.

ما بر ایستادن خود در کنار برادران حزب الله و مردم حامی آن تاکید می‌کنیم.

جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین ضربه موشکی را که اسرائیل از زمان آغاز اشغال فلسطین دریافت کرده، به آن وارد کرد.

ضربات موشکی جمهوری اسلامی ایران، جغرافیای فلسطین اشغالی تا ساحل عسقلان را هدف قرار داد و بر پایگاه‌های نظامی و مراکز جاسوسی رژیم متمرکز بود.

موشک‌های ایران بر اساس اعلام این کشور، به میزان ۹۹ درصد به اهداف اصابت کرد و تصاویر ویدئویی مستند، لحظه اصابت آن به پایگاه‌های اسرائیلی را نشان داد.

میلیون‌ها صهیونیست و همچنین سران جنایتکار صهیونیست در پی این حمله به پناهگاه‌ها فرار کردند، و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف فلسطین اشغالی در حالتی از رعب و وحشت به سر بردند.

عملیات وعده صادق ۲ ضروری بود و تروریسم و بزرگنمایی و تلاش‌های آمریکا و مزدورانش را به شکست کشاند.

حمایت آمریکا از رژیم اسرائیل در برابر موشک‌های جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

عملیات وعده صادق ۲، موفقیت آمیز، قدرتمند و کوبنده بود.

جبهه پشتیبانی یمن، تعداد زیادی پهپاد آمریکایی MQ-۹ را سرنگون کرده به طوری که تعداد پهپاد‌های سرنگون شده در امسال به ۱۱ فروند رسیده است.

همزمان با عملیات ما، توسعه توانمندی‌های نظامی در چارچوب مرحله پنجم تشدید عملیات علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهد یافت.

حمله دشمن به الحدیده هرگز عملیات ما را متوقف نخواهد کرد، جهاد ما ادامه دارد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک