پزشکیان درمورد نتایج سفر قطر: وزاری خارجه کشور‌های عربی و دکتر عراقچی جلسه‌ای داشتند/ در این جلسه در رابطه با گلایه‌ها و مشکلاتی که با یکدیگر داشتیم تفاهمات خیلی خوبی صورت گرفت/ قرار شد زمانی که تصمیم‌ها نهایی شد، امیر قطر را به ایران دعوت کرده و تصمیمات تبدیل به یک عملیات اجرایی شود

پزشکیان تأکید کرد: وزاری خارجه کشور‌های عربی و دکتر عراقچی جلسه‌ای داشتند، در این جلسه در رابطه با گلایه‌ها و مشکلاتی که با یکدیگر داشتیم تفاهمات خیلی خوبی صورت گرفت، این روند می‌تواند ادامه پیدا کند. قرار شد زمانی که تصمیم‌ها نهایی شد، امیر قطر را به ایران دعوت کرده و تصمیمات تبدیل به یک عملیات اجرایی شود.

رئیس جمهور در رابطه با نتایج سفر به قطر گفت: حضور ما در قطر به انعقاد ۶ تفاهم‌نامه منجر شد.

به گزارش انتخاب، پزشکیان تأکید کرد: وزاری خارجه کشور‌های عربی و دکتر عراقچی جلسه‌ای داشتند، در این جلسه در رابطه با گلایه‌ها و مشکلاتی که با یکدیگر داشتیم تفاهمات خیلی خوبی صورت گرفت، این روند می‌تواند ادامه پیدا کند. قرار شد زمانی که تصمیم‌ها نهایی شد، امیر قطر را به ایران دعوت کرده و تصمیمات تبدیل به یک عملیات اجرایی شود.

وی افزود: در همه گفتگو‌ها نگرانی‌های منطقه مورد بحث قرار گرفت، در حال حاضر به مرور به زبان و نگاه مشترک با کشور‌های همسایه می‌رسیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: در جلسات مختلف و گفتگو با امیر قطر درباره بانک مرکزی به تفاهمات خوبی رسیدیم.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک