بخشش حکم انضباطی یک دانشجو لغو شد

مسعود حبیبی گفت: پرونده یکی از این دانشجویان در جلسه اخیر کمیته انضباطی مرکزی بررسی و باتوجه به متنبه نشدن او، حکم کمیته انضباطی قبل از عفو و بازبینی مجدد پرونده‌ها، پابرجا ماند. تمام تلاش ما این است که این دانشجویان بتوانند به محل تحصیل خود باز گردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: حکم انضباطی یکی از دانشجویانی که اخیراً مورد بازبینی و بخشش قرار گرفته بود به دلیل متنبه نشدن این دانشجو، لغو شد.

به گزارش تسنیم، مسعود حبیبی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستورات رئیس جمهور و وزیر بهداشت، اجرای تمام احکام انضباطی دانشجویانی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ صادر شده بود، بر اساس بند ۱۰۳ شیوه نامه کمیته انضباطی مورد بازبینی مجدد قرار گرفت و مقرر شد این پرونده دوباره در کمیته انضباطی مرکزی مطرح و بررسی شود.وی ادامه داد: پرونده یکی از این دانشجویان در جلسه اخیر کمیته انضباطی مرکزی بررسی و باتوجه به متنبه نشدن او، حکم کمیته انضباطی قبل از عفو و بازبینی مجدد پرونده‌ها، پابرجا ماند. تمام تلاش ما این است که این دانشجویان بتوانند به محل تحصیل خود باز گردند.حکم مطهره گونه‌ای اخیرا لغو و او مجاز به ادامه تحصیل شده بود، اما به دلیل موضع‌گیری‌های توهین‌آمیز اخیر این دانشجو در فضای مجازی، دوباره اجرایی شد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک