وزیر کشور، مانع از تسویه حساب روزهای آخر استاندار زنجان و فرماندار شهرستان خدابنده شود

اصانلو گفت: وزیر کشور و رئیس‌جمهور، آتش انتقام استاندار زنجان و فرماندار شهرستان خدابنده را خاموش کنند و مانع از سیاسی‌کاری این‌ افراد شوند که به جرم حمایت از دکتر پزشکیان آبروی مردم را نبرند.

وزیر کشور، مانع از تسویه حساب روزهای آخر استاندار زنجان و فرماندار شهرستان خدابنده شود

مجید اصانلو نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اقدامات استاندار زنجان و فرماندار خدابنده در روزهای آخر مسئولیت، گفت: این افراد در این واپسین روزهای مسئولیت، شروع به اقداماتی مشکوک و غیرقابل قبول نموده که به نظر می‌رسد به نوعی تسویه حساب سیاسی با فعالان ستاد دکتر پزشکیان در روزهای آخر باشد.

وی افزود: متأسفانه شاهد صدور آرا مشکوک از هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان زنجان و اجرای آن به صورت غیرقانونی هستیم که با نصب بنرهای جهت‌دار و مبهم موجب تشویش اذهان عمومی و ترور شخصیت شوراهایی شده که در دو انتخابات گذشته موضعی متفاوت با استاندار و فرماندار داشته‌اند.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: مسائل بسیار ساده اداری که تا به امروز در قالب جلسات معمول حل و فصل می‌شده، تغییر رویه داده و در قالب آرا بی سابقه و نصب بنر و غیره خودشان را نشان می‌دهند.

اصانلو ادامه داد: در یکی از موارد شورای شهر کرسف که مراحل قانونی ترک تشریفات در یک پروژه بسیار کوچک را ناقص انجام داده بود با رأی اخطار کتبی و اعلان عمومی مواجه شد که فرماندار خدابنده رأی مذکور را به صورت کاملا غیرقانونی در چندین بنر مبهم و با ادبیاتی عجیب چاپ کرده و موضوع را وارونه جلوه داده است.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: به خیال خود با این کار خود می‌خواهند آبروی شورا را ببرند. این آرا بی سابقه است و تاکنون سابقه نداشته است. متأسفانه این اقدام فرماندار خدابنده باعث تشویش اذهان عمومی و سلب آرامش مردم شده و می‌خواهند تسویه حساب سیاسی کنند.

اصانلو، بیان داشت: این قبیل کارهای بی‌سابقه، اعتماد مردم را از مدیریت شهری سلب می‌کند و باعث بدبینی مردم به شوراها می‌شود که نتیجه آن کاهش مشارکت مردم در انتخابات و عدم همکاری آن‌ها با شوراها در زمینه‌هایی مانند عوارض و مالیات و غیره خواهد شد که همه این‌ها نیز در نهایت دودش به چشم مردم می‌رود.

وی در پایان، گفت: وزیر کشور و رئیس‌جمهور، آتش انتقام استاندار زنجان و فرماندار شهرستان خدابنده را خاموش کنند و مانع از سیاسی‌کاری این‌ افراد شوند که به جرم حمایت از دکتر پزشکیان آبروی مردم را نبرند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک