تاكيد رييس دانشگاه آزاد غرب تهران بر ورزش

با توجه به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ورزش های قهرمانی و همگانی، سعی خواهیم کرد با امکاناتی که در اختیار داریم، بیشتر به مقوله ورزش بپردازیم.

مراسم افتتاح سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در فضایی بالغ بر 250 مترمربع با حضور داد‌اندیش رییس دانشگاه، اعضای هیات رییسه، دانشجویان و کارمندان واحد تهران غرب برگزار شد.
به گزترش عصر خبر ، دكتر پروین داداندیش در مراسم افتتاح این سالن ورزشی گفت: سازمان های مختلف باید به خوبی از واژه بهره بری استفاده کنند و آن را در واقعیت به انجام برسانند. باید با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین استفاده از هزینه ها، زمان و اماکنی که در اختیار داریم داشته باشیم. او در ادامه گفت: افتتاح سالن ورزشی واحد تهران غرب هم در همین راستا به بهره برداری رسیده است.
او در ادامه با بیان اینکه افرادی که جسم سالم دارند موثرتر خواهند بود گفت: با افتتاح این سالن ورزرشی ساعت هایی برای ورزش بانوان و آقایان کارمند و دانشجو در نظر گرفته شده است. حتما افرادی که ورزش می کنند در بازدهی وظایف روزانه خود موثرتر خواهند بود.
داداندیش افزود: با تشکیل اتاق فکر در گروه تربیت بدنی سعی خواهیم کرد تا ایده های ورزشی را برای سلامت جسم و روان کارمندان و دانشجویان ارائه کنیم.
رییس واحد تهران غرب ادامه داد: با توجه به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ورزش های قهرمانی و همگانی، سعی خواهیم کرد با امکاناتی که در اختیار داریم، بیشتر به مقوله ورزش بپردازیم.
در این جلسه ضمن اهدای جوایز به افراد برگزیده در مسابقات تربیت بدنی در طی چند ماهه اخیر داداندیش از برگزاری مسابقات ورزشی سراسری در دانشگاه آزاد سالامی تهران غرب خبر داده شد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک