رایزنی پزشکیان و فرمانده ارتش پاکستان درباره آخرین تحولات منطقه‌ای

مسعود پزشکیان و عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی فی مابین، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تاکید کردند.

ایرنا: مسعود پزشکیان و عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی فی مابین، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تاکید کردند.

«مسعود پزشکیان» که در رأس هیاتی عالی‌رتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاری‌های راهبردی میان تهران و اسلام‌آباد به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک