پیام تسلیت رئیس هیئتمدیره کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خوزستان در پی درگذشت همسر مهندس بیات

رئیس هیئتمدیره کانون بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی استان خوزستان با صدور پیامی، درگذشت همسر مهندس علیاصغر بیات، دبیر هیئتمدیره کانون عالی بازنشستگان کشور را تسلیت گفت.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ * الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ»
جناب آقای مهندس علیاصغر بیات
دبیر محترم هیئتمدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی کشور و عضو محترم هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی
با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت همسر مؤمنه، صبور، فداکار و گرانقدرتان را در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش دریافت نمودیم و عمیقاً اندوهگین شدیم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئتمدیره، بازرسین و جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی استان خوزستان، این مصیبت جانکاه را به جنابعالی، فرزندان ارجمند، خانواده محترم بیات و سایر بستگان معزز تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
بیتردید فقدان همسری مهربان و همراه، اندوهی بزرگ و جبرانناپذیر است، اما ایمان به مشیت الهی و تأسی به صبر و استقامت خاندان عصمت و طهارت (ع) مرهمی بر این داغ سنگین خواهد بود.
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره، رحمت واسعه الهی، علو درجات، همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای کربلا، و برای جنابعالی، فرزندان گرامی و تمامی بازماندگان محترم، صبر جمیل، اجر جزیل، سلامتی و شکیبایی مسئلت داریم.
در این روزهای حزن و اندوه، هیئتمدیره، بازرسین و جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی استان خوزستان خود را در غم شما شریک دانسته و از صمیم قلب با خانواده محترم ابراز همدردی مینمایند.
ارادتمند
عبدالحمید عبائی حسنی
رئیس هیئتمدیره کانون بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی استان خوزستان
و بازرس کانون عالی کشور
