پیام تسلیت بازرس کانون عالی بازنشستگان برای درگذشت همسر آقای بیات
بسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
«جناب آقای علیاصغر بیات، دبیر ارجمند کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشوروعضوهیات امنای سازمان تامین اجتماعی
با اندوهی عمیق و قلبی غمگین، خبر رحلت بانوی فاضله و همسر گرامیتان را دریافت کردیم
میدانیم که در تکاپوی زندگی و مسئولیتهای اجتماعی، همسر گرامی، آرامبخشترین تکیهگاه و همراهی است که حضورش معنای خانه و سکینه است. فقدان چنین ستون مستحکمی، جای خالیاش هرگز با کلمات پر نمیشود، اما ایمان داریم که میراثِ نیکی و دعای خیر ایشان، همواره چراغ راه شما و خانواده محترمتان خواهد بود.
در این لحظات سخت، غم شما را شریک هستم و از پیشگاه خداوند متعال، برای روح بلند آن مرحومه، مغفرت و درجات عالی و برای شما و عزیزانتان، صبری جزیل و تسلای قلبی مسئلت مینمایم.
امید است در این روزهای دشوار، لطف الهی و دعای خیر تمامی همکاران و جامعه بازنشستگان، مایه آرامش خاطر و صبوری شما باشد.
با ارادت و قلبی غمگین،
مصطفی آراسته مهر
بازرس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور

