درگذشت همسر دبیر کانون عالی بازنشستگان کشور؛ پیام تسلیت غلامرضا عباسی

در پی درگذشت همسر گرامی مهندس علیاصغر بیات، دبیر کانون عالی بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی کشور، غلامرضا عباسی با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
به گزارش عصر خبر، متن پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«كُلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ وَيَبْقَىٰ وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِكْرَامِ»
در کمال تأسف و تأثر، درگذشت همسر مکرمه مهندس علیاصغر بیات، دبیر کانون عالی بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی کشور، موجب اندوه و تألم گردید.
در همین راستا، غلامرضا عباسی، مشاور کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران، با صدور پیامی این ضایعه را به ایشان و خانواده محترم تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ»
جناب آقای مهندس علیاصغر بیات
دبیر محترم کانون عالی بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی کشور
درگذشت همسر گرامیتان را صمیمانه تسلیت عرض مینمایم. این ضایعه موجب تأثر و اندوه فراوان گردید. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
غلامرضا عباسی
مشاور کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران
–