طنینِ همدردی از سراسر میهن؛ در کنار شما ایستاده‌ایم…

جناب آقای علی‌اصغر بیات، دبیر ارجمند کانون عالی بازنشستگان و عضو محترم هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور،

 

وقتی خبر رحلت بانوی فاضله و همسر گرامی‌تان به گوش رسید، گویی موجی از اندوه، از کوهستان‌های شمال تا دشت‌های جنوب و از کرانه‌های شرق تا سواحل غرب کشور جاری شد. امروز، تمامی کانون‌های بازنشستگی استانی و شهرستانی در سراسر ایران، نه به عنوان مجموعه‌های اداری، بلکه به عنوان یک «خانواده بزرگ و متکاسانی که هم‌درد شما هستند»، در کنار شما ایستاده‌اند.

 

ما می‌دانیم که در مسیر دشوار و پرفرازونشیبِ خدمت به حقوق بازنشستگان، هر مدیری نیازمند تکیه‌گاهی است که در خلوت‌های سخت، آرامش‌بخش باشد و در روزهای دشوار، گرمابخش. همسر گرامی شما، همان ستونِ صبوری و مهر بود که در سکوت، پشتیبان تلاش‌های شما در مسیر عدالت‌خواهی برای میلیون‌ها بازنشسته بود. فقدان چنین همراهی، جای خالی‌اش را تنها خداوند متعال می‌تواند در قلب‌ها پر کند.

 

جناب آقای بیات عزیز،

شما سالیان در تلاش بودید تا صدای بازنشستگان را به گوش مسئولان برسانید؛ امروز، صدای میلیون‌ها بازنشسته از سراسر کشور، در قالب دعاهایی صمیمانه، برای شادی روح آن مرحومه و صبوری شما بلند شده است. ما در تمام کانون‌های کشور، غم شما را شریکیم و این فقدان را، فقدان یکی از عزیزان خود می‌دانیم.

 

از درگاه خداوند منان مسئلت داریم که جایگاه آن بانوی بزرگوار را در بلندترین مراتب بهشت قرار دهد و به شما و خانواده محترمتان، تسلای قلبی و صبری جزیل عطا فرماید تا در این تلاطم غم، تکیه‌گاهی از آرامش یابید.

 

با قلبی لبریز از همدردی و ارادت،

مجموعه کانون‌های بازنشستگی استانی و شهرستانی سراسر کشور

 

نشر و اطلاع‌رسانی رسانه «بازتاب و اندیشه برتر»

 

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک