احمديان: اسلام دوست رقیب سخت برای نامزدهاست

کاظم احمدیان می افزاید : رییس جمهور محترم جناب آقای دکترحسن روحانی چندی پیش در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات گفتند که ، انقلابی بودن یعنی دروغ نگفتن، یعنی به دیگران تهمت نزدن، یعنی چهره بزرگان نظام را حفظ کردن، یعنی به مردم امید دادن، یعنی به مردم اعتماد دادن. اما گویا برخی اندک فعال در فضای سیاست و رسانه همچنان اصرار بر سیاه نمایی ساختگی دارند و موجودیت خود را در این حال و هوای شایعه سازی جستجومی کنند

عصر خبر به نقل از چوبر نيوز: درروزهای گذشته یک سایت محلی منتسب به دلواپسان خبری با این مضمون منتشرکرد، عسگراسلام دوست، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم مردم تالش و داوطلب انتخابات مجلس دهم که ازسوی هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تهران تایید شده است از سوی هیات نظارت برانتخابات رد صلاحیت خواهد شد و… دراین خصوص یک روزنامه نگار تالشی در واکنش به این خبر به سایت چوبرنیوز می گوید: براساس قانون انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران مراجع بررسی، تایید و رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی هیات های اجرایی ، نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان هستند که برمبنای قانون تعریف شده، عمل خواهد شد.
کاظم احمدیان می افزاید : رییس جمهور محترم جناب آقای دکترحسن روحانی چندی پیش در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات گفتند که ، انقلابی بودن یعنی دروغ نگفتن، یعنی به دیگران تهمت نزدن، یعنی چهره بزرگان نظام را حفظ کردن، یعنی به مردم امید دادن، یعنی به مردم اعتماد دادن. اما گویا برخی اندک فعال در فضای سیاست  و رسانه همچنان اصرار بر سیاه نمایی ساختگی دارند و موجودیت خود را در این حال و هوای شایعه سازی جستجومی کنند.
این روزنامه نگار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات اظهار کرد : همانطور که رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر فرمودند مردم همه در  انتخابات شرکت کنند حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند، پس تکلیف برای همگان دیگر مشخص است که فضای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس پیش رو را برای صیانت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و دل گرم شدن مردم به نظام اسلامی باید تقویت کرد.
نماینده پیشین خانه کارگر در شورای هماهنگی گروههای جبهه اصلاحات استان گیلان، با بیان این که عسگراسلام دوست مثل سایرین از فرزندان نظام جمهوری اسلامی است و از حق شهروندی برخوردار می باشد تصریح می کند: وجدان پاک نسبت به سوابق انقلابی و خدمت به نظام اسلامی و مردم شهرستانهای گیلان از جانب آقای مهندس اسلام دوست را دقیقا در حافظه خود ضبط  و حک کرده است و از سویی دیگر تلاش و زحمات ایشان در دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای آبادانی و عمران شهرستانهای تالش ، رضوانشهر و ماسال را هرگزفراموش نخواهدکرد.
به اعتقاد این روزنامه نگارآقای اسلام دوست به دلایل خوب عملکرد دوره نمایندگی مجلس و محبوبیت درمیان اقشار مردم جامعه تالش در صورت عبور از فیلتر شورای نگهبان و حاضر شدن در رقابت های انتخاباتی در زادگاهش (تالش) رقیب سخت برای نامزدها خواهد بود.
احمدیان در پایان به این سایت خبری محلی توصیه کرد که به جای باشگاه سیاسی بودن برای یک جریان سیاسی خاص، در امر اطلاع رسانی، واقعیت را منتشرکند و خود را جای مراجع قانون تعریف نکند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک