تشکیل کمیته عالی دیون در شهرداری

وی در مورد میزان بدهی شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی با بیان اینکه این بدهی در جریان است و نمی‌توان عدد دقیقی را اعلام کرد، گفت: با این حال قرار است که کمیته عالی دیون در شهرداری ایجاد شود و تا پایان مرداد ماه 95 این میزان بدهی به پیمانکاران، مشخص شود.

عصر خبر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران از تشکیل کمیته عالی دیون در شهرداری تهران برای تعیین رقم دقیق بدهی خبرداد.
علیرضا دبیر در گفت‌وگو با ایسنا،  در مورد میزان دقیق بدهی شهرداری به پیمانکاران و بانکها گفت: رقم بدهی شهرداری تهران به بانکها احصا شده و براین اساس برآورد می شود تا پایان سال 97 شهرداری تهران  10 هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار باشد.
وی در مورد میزان بدهی شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی با بیان اینکه این بدهی در جریان است و نمی‌توان عدد دقیقی را اعلام کرد، گفت:  با این حال قرار است که کمیته عالی دیون در شهرداری ایجاد شود و تا پایان مرداد ماه 95 این میزان بدهی به پیمانکاران، مشخص شود.
دبیر در مورد میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران، گفت: پیش بینی ما این است که میزان بدهی شهرداری به پیمانکار حقیقی و حقوقی میان هفت تا هشت هزار میلیارد تومان باشد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک