اشتری: تروریست‌ها ماه‌ها قبل درتور امنیتی گرفتار شدند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس ایران با 15 پلیس دنیا در تعامل و همکاری است.

خبرگزاری میزان: سردار حسین اشتری روز یکشنبه در  حاشیه همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس ایران با سایر پلیس های منطقه و جهان همکاری دارد، گفت: ما از تجربیات سایر کشورها استفاده می کنیم. در این مدت پلیس های منطقه به ایران سفر کرده و پس از بازدید از بخش های مختلف پلیس متوجه ظرفیت های ما شدند.
وی ادامه داد:پلیس های همسایه از ایران درخواست همکاری و انتقال تجربه دارند که ما آمادگی داریم تجارب‌مان در حوزه فتا،راهور، آگاهی، امنیت و یگان ویژه را در اختیار آنها قرار دهیم. پلیس ایران با بیش از 15 کشور ارتباط دارد.
فرمانده نیروی انتظامی در مورد دستگیری اشرار و تروریست ها در غرب و شرق کشور، گفت: صحبت های من در مورد دستگیری تروریست ها مربوط به 6 ماهه اول سال است و تنها مختص هفته های گذشته نیست. در ماه‌های قبل تروریست ها در تور امنیتی دستگاه های اطلاعاتی،سپاه، پلیس و بسیج افتاده و توطئه آنها خنثی شد.
به گفته وی در این مدت از تروریست ها و گروه های اشرار سلاح، مهمات و تجهیزاتی که می توانست مردم را اذیت کند، کشف شد.
اشتری در مورد فعالیت همیاران پلیس و کمک به پلیس راهور گفت: مهمترین عوامل تصادفات و تلفات رانندگی در راه، خودرو و عامل انسانی است که عوامل انسانی مهمترین نقش را ایفا می کنند. خوشبختانه با حضور همیار پلیس تلفات نیز کاهش یافت. 

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک