۳ مهارتی که موفقیت شما را تضمین می کند از زبان بیل گیتس

۳ مهارتی که موفقیت شما را تضمین می کند از زبان بیل گیتسبیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت و کارآفرین برجسته جهان، به مسائل پیش روی جوامع بشری علاقه ویژه‌ای دارد.

به گزارش سایت خبری سی.ان.بی.سی، گیتس مدام با مخترعان و پیشتازان صنعت همکاری می‌کند و در باره بشریت و تامین مالی پروژه‌هایی که باعث پیشرفت جوامع بشری می‌شود به تحقیق و مطالعه می‌پردازد.

بر اساس داده‌هایی که گیتس جمع‌آوری کرده، او نتیجه می‌گیرد كه مردمان صاحب این ۳ پیشینه در بازارهای کار آینده موفق خواهند بود: علوم، مهندسی و اقتصاد.

گیتس به دنییل روث، سردبیر سایت «لینکداین» گفت: «کارکنان ماهر در این سه زمینه، کارگزاران تغییر در تمامی نهادهای آینده خواهند بود.»

گیتس گفت: «من به شناخت پایه از علوم، مهارت‌های ریاضی، و اقتصاد فکر می‌کنم- بسیاری از مشاغل آینده نیازمند چنین مهارت‌هایی خواهند بود.»

شما لازم نیست متخصص کودینگ یا جدول عناصر پایه باشید، اما توانایی اندیشیدن همچون یک متخصص این رشته‌ها را باید داشته باشید تا بتوانید در بازار کار آینده موفق شوید.

بنیانگذار مایکروسافت گفت: «لازم نیست نویسنده کد باشید، اما لازم است بدانید که مهندسان قادر به انجام چه چیزهایی هستند و چه کارهایی از آنها بر نمی‌آید. چنین ویژگی‌هایی صنعت آینده را احتمالا دگرگون خواهد کرد.»

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک