دختر مایکل جکسون: پدرم را کشته‌اند (+عکس)

پاریس در پاسخ به این سوال که آیا پدرش کشته شده است گفت: « بله یقینا. واضح است که این حادثه اتفاق افتاده است. همه دلایل این را نشان می دهد».

دختر مایکل جکسون: پدرم را کشته‌اند (+عکس)پاریس جکسون دختر مایکل جکسون سلطان پاپ جهان، در ادعایی جدید گفته که پدرش در سال 2009 به شکل طبیعی فوت نکرده بلکه به قتل رسیده است.

به گزارش عصرخبر، وی در اولین مصاحبه با مجله رولینگ استون در برنامه «به همه می گویم» از مسائل جدیدی درباره پدرش مایکل جکسون، پرده برداشت.

جکسون در سال 2009 در سن 50 سالگی در نتیجه استفاده بیش از حد از داروی بسیار قوی بی‌هوشی «پروپوفول» درگذشت. کونراد مورای پزشک به اتهام قتل غیر عمد پس از دو سال حبس آزاد شد.

پاریس در پاسخ به این سوال که آیا پدرش کشته شده است گفت: « بله یقینا. واضح است که این حادثه اتفاق افتاده است. همه دلایل این را نشان می دهد».

وی سپس افزود: « شاید این حرف من بخشی از نظریه توطئه به نظر آید، اما همه طرفدران و حتی اعضای خانواده می دانند که جکسون با یک برنامه ریزی دقیق به قتل رسید.»

پاریس هجده ساله تاکید کرد: « برای این مورد برنامه ریزی کردند.. آن یک توطئه واقعی است.»

تنها دختر مایکل جکسون همچنین بیان داشته که این ادعا را اثبات کرده و عدالت را برقرار خواهد کرد. او این مساله را به بازی شطرنج تشبیه کرده و گفته: «من همه تلاشم را خواهم کرد تا به بهترین شکل بازی کنم. این تنها چیزی است که اکنون می توانم بگویم.»

این در حالی است که دیبی رو 58 ساله مادر پاریس که اخیرا دچار بیماری سرطان پستان شده است، درباره دلایل مرگ جکسون سکوت اختیار کرده است.

پاریس درباره برخی که می گویند مایکل جکسون پدر واقعی او نیست گفت: «او به من می گفت : تو سیاه هستی و می توانی به اصل خودت افتخار کنی.»

سپس در این زمینه افزود: «او پدر من است و پدر من خواهد ماند.. او به من دروغ نمی گفت و همه گفته‌هایش را باور می کنم».

برای مشاهده بهترین و دیدنی ترین تصاویر خبری، علمی، اجتماعی و ورزشی کلیک کنید

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک