فوتسال را ويرانه کردند و باز هم نمي‌روند

آقاي گل جهان پس از حذف تيم ملي فوتسال از رقابتهاي جهاني گفت: آقايان، فوتسال را نابود کرده‌اند و همچنان به آن چسبيده‌اند‌.

 وحيدشمسايي در گفتگويي با بيان اين مطلب اظهار داشت: جدايي ترابيان از فوتسال ازحرف هايي است که قبلا هم بارها زده اما وي همچنان درپست خودباقي مانده و استعفا نمي دهد.ترابيان اصرار وپا فشاري بسياري براي ماندن درراس کميته فوتسال دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي گفت: کسي که باعث باخت هاي متعدد فوتسال شده و به راحتي شور و شعف فوتسال را از مردم دريغ کرده از اين رشته جدا نمي شود.

شمسايي افزود: ترابيان با تک محوري و خود رايي تنها به منافع شخصي خود فکر مي کند و با اين تصميمات فوتسال ايران را نابوده کرده است آقايان بايد دست از اين کارها بکشند و فوتسال را رها کنند و ديگر بيش از اين به اين رشته ضربه نزنند.

وي گفت: فوتسال ايران توسط بازيکنان مستعد قديمي از زمين ها ي خاکي و آسفالت تشکيل شده و به اين همه افتخارات رسيد اما اين افراد تنها به نابودي آن کمک کردند.

وي افزود: فوتسال ايران به قدري ضعيف شده که تيم ضعيف کلمبيا در رنکينگ فيفا پنج پله صعود مي کند و به جاي آن ايران بايد سقوط کند آقايان بايد دست بردار اين رشته باشند و به مردم هم فکر کنند.

شمسايي گفت: دلم از اين آقايان پر است و هر جا مي روم شرمنده لطف مردم مي شوم مردم هرجا که من را مي بينند مي گويند جايم در تيم ملي خالي بود.

وي درخصوص حضور درتيم فوتسال ميثاق تهران افزود: تا زماني که اين آقايان در راس مجموعه فوتسال باشند بازي کردن مثل سم مي ماند اين افراد فوتسال را به جايي رسانده اند که تيم هاي بزرگي چون فولاد ماهان، فيروز صفه و پرسپوليس از فوتسال کنار کشيده اند و در صورتيکه نمي دانند پيشکسوتان و بزرگان فوتسال خاک خورده اين رشته هستند و هر جا باشند به فوتسال باز مي گردند و در خدمت اين رشته خواهند بود.

وي تصريح کرد: فوتسال بازي کردن در وجود من است اما بازي کردن در حال حاضر با وجود آقاياني که در راس هرم فوتسال هستند گناه است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک