استفاده کنندگان از ادکلن بخوانند!

احسانی توصیه کرد: بعضی لک ها ممکن است توسط مسمومیت و یا حساسیت به عطر و ادکلن ایجاد شود که باید سریعاً به پزشک معالج مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران:بروز بعضی لک ها در صورت ممکن است به دلیل حساسیت و مسمومیت به عطر و ادکلن ها ایجاد شود.

به گزارش عصرخبر، امیر هوشنگ احسانی متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این لک های روی صورت لکه های ریزی هستند و مشخصه اصلی کک و مک با وجود آفتاب پررنگ و بیشتر می شود.

وی افزود: این کک و مک ها ممکن است از سن 3 الی 4 سالگی شروع شود و به تدریج گسترش پیدا کند و در سن 20 الی 30 سالگی این کک و مک ها روی صورت افزایش پیدا کند.

احسانی اذعان داشت: یکی از این لکه ها، لکه های حاملگی است که معمولاً بعد از حاملگی یا در دوران حاملگی در مادران باردار اتفاق می افتد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مواقع این لک ها به تدریج بعد از زایمان کمتر می شود اما در درصدی از موارد این لک ها باقی می ماند که نیاز به درمان و پیگیری دارد.

احسانی اظهار داشت: بعضی افراد در سنین 50 الی 60 سالگی دچار لک هایی می شوند که روی صورت و پشت دستان آنها لک هایی وجود دارد که دلیل آن ناشی از سن و پیری است.

البته این لک ها ارتباطی با کبد یا جزو دیگری از بدن ندارد.

احسانی گفت: این بیماری با دارو درمانی برطرف نمی شود و درمان این لک ها گاهی اوقات ممکن است با لیزر صورت بگیرد.

وی توصیه کرد: بعضی لک ها ممکن است توسط مسمومیت و یا حساسیت به عطر و ادکلن ایجاد شود که باید سریعاً به پزشک معالج مراجعه کنند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک