انهدام باند سارقان منزل در گلستان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از انهدام باند سارقان منزل در استان خبرداد و گفت: دو نفر از اعضای این باند دستگیر و تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر هم ادامه دارد

انهدام باند سارقان منزل در گلستان

به نقل از مهر، سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در گنبدکاووس و گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارقان پس از ورود به منزل طلاجات و وجوه نقد را به سرقت می بردند، افزود: اقدامات اولیه برای شناسایی سارقان انجام شد که پس از یکسری اقدامات فنی و تخصصی ماموران پی بردند متهمان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در منطقه تردد دارند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: با استعلام از پلاک خودرو مورد نظر مشخص شد پلاک سرقتی و متعلق به خودرویی دیگر بوده لذا پیگیری های ویژه پلیس در این راستا ادامه یافت تا اینکه با هوشیاری و تلاش بی وقفه ماموران، پلاک اصلی خودرو ۴۰۵ شناسایی شد.

مروتی خاطرنشان کرد: با استعلام های صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه سارق اصلی و سه همدستش در استان البرز شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دو نفر از آنها دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به چهار فقره سرقت منزل در گنبدکاووس و گرگان و یک فقره سرقت پلاک خودرو در گنبدکاووس اقرار کردند.

مروتی با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی، افزود: تلاش ها برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک