فرماندار بانه:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه فراگیر شود

بانه - فرماندار شهرستان بانه گفت: امروز در سایه الطاف الهی و برکت انقلاب اسلامی روحیه استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل ظالمان در تمامی مسلمانان بیدار شده و شهادت در این راه از اعتقادات راسخ آنان به شمار می رود.

عصرخبر، مسعود منصوری صبح چهارشنبه در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهادت شهدای سپاه بانه در روستای سراوان به دست ضد انقلاب را نمونه بارزی از روحیه استکبار ستیزی و پایداری جوانان منطقه کردستان دانست و اظهار داشت: دشمن به خیال خود اندیشیده که با این اقدامات مذبوحانه می تواند در منطقه برای خود جایگاهی به دست آورده و به مقاصد پلید خود که از جانب استکبار و صهیونیسم غاصب سرویس دهی می شوند، برسد.

وی افزود: تجربه نشان داده هر وقت دشمن نیرویی را از ما می گیرد هزاران جوان دیندار و وطن دوست جای آن شهید را در دفاع از کشور و کیان اسلامی پر می کند.

فرماندار بانه ادامه داد: همه مسئولان و مردم باید قدردان خون شهدا باشند و هر کس به هر نحوی که می تواند و در حد مسئولیتی که دارد باید سعی کند فرهنگ ایثار و شهادت، به عنوان فرهنگ رایج در جامعه رواج پیدا کرده و به نسل جدید انتقال یابد.

منصوری امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون خون شهدا دانست و یادآور شد: همین شهدا بودند که با نثار جان شیرین خود این دو نعمت بزرگ را برای کشور ما به ارمغان آوردند و جوانان نسل سومی انقلاب با آگاهی از این مسئله می توانند ادامه دهنده راه شهدا در حفظ کیان اسلامی باشند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستان تلاش فراگیر دشمنان در القای تفکرات غلط و رواج فرهنگ مستهجن غربی از طریق رسانه های دیداری و شنیداری غرب را زنگ خطری برای همه دانست.

فرماندار بانه بیان کرد: ما باید سعی کنیم به ضوابط و تکالیفی که در این حوزه داریم به خوبی عمل کنیم و جوانان را به درستی با جایگاه و اهمیت فرهنگ بومی و اسلامی خود آشنا کنیم تا خود آنها در کنار رعایت این مهم از عاملان فعال در ترویج فرهنگ اسلامی باشند و از این طریق معنویت در جامعه را گسترش دهند که به تبع آن از یک محیط انسانی سالم و الهی بهره مند خواهیم شد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک