نظر فرماندار ري از دیپلماسی دولت در داووس

وی تاکید کرد: با توجه به رویکرد برنامه های دولت یازدهم حضور در مجامع بین المللی با اتخاذ تصمیمات خردگرایانه موجب خنثی شدن تمام توطئه های دشمنان نظام اسلامی در عرصه بین المللی است.

عصر خبر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، گفت: حضور ایران در اجلاس بین المللی داووس به نمایش گذاشتن دیپلماسی قوی دولت اعتدال و تدبیر است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا،با اشاره به سفر دکتر حسن روحانی برای شرکت در اجلاس بین المللی داووس افزود: استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای انتقال پیام صلح، دوستی، زندگی مسالمت آمیز در کنار رعایت کرامت انسانی و تامین منافع مشترک ملت ایران با سایر ملل جهان است.
وی اظهار داشت: حضور رییس جمهوری در این اجلاس جهانی به نمایش گذاشتن جایگاه ایران اسلامی در عرصه معادلات اقتصادی جهان است.
وی تاکید کرد: با توجه به رویکرد برنامه های دولت یازدهم حضور در مجامع بین المللی با اتخاذ تصمیمات خردگرایانه موجب خنثی شدن تمام توطئه های دشمنان نظام اسلامی در عرصه بین المللی است.
جمالی پور، تصریح کرد: برقراری امنیت، صلح و آرامش در منطقه خاورمیانه بستگی به روابط و همکاری های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته و توجه جدی به امر اقتصادی به تنهایی، برای تامین زندگی بهتر مردم کافی نیست.
مجمع جهانی اقتصاد که اولین بار سال 1971 در داووس سوئیس برگزار شد، در چهل و چهارمین نشست خود برای اولین بار میزبان رییس جمهوری از ایران است.
بیش از دوهزار و 500 شخصیت سیاسی، مقام نهادهای بین المللی، مدافع حقوق بشر و بازیگران بین المللی برای شرکت در چهل و چهارمین مجمع جهانی اقتصاد داووس دعوت شده اند که از این میان 40 نفر روسای دولت های کشورهای شرکت کننده در نشست هستند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک