حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد

وی اظهار داشت: امیدواریم درصد زیادی از درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی در آینده در راستای تولید تکنولوژی از شرکت هایی تامین شود که خود دانشگاه نیز در آن سهام دارد.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری با اشاره به قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: با توجه به فعالیت های گسترده علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بنا داریم از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد به شکل ویژه ای حمایت کنیم.

به گزارش عصر خبر، دکتر سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان صبح امروز با همراهی دکتر میرزاده و دکتر علی عباسپور از بخش های مختلف آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بازدید کردند.

دکتر ستاری درباره هدف از این بازدید، اظهار داشت: تشکیل شرکت های دانش بنیان، تقویت مراکز رشد ومراکز نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی از اهداف این بازدید است.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تاسیس این مراکز ایده های جدیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: با پیشرفت روند همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری ممکن است پروژه هایی نیز برای ارتقای کیفی آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی تعریف کنیم.

دکتر ستاری با اشاره به قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، افزود: با توجه به فعالیت های گسترده علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بنا داریم از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد به شکل ویژه ای حمایت کنیم.

براساس این گزارش معاون علمی فناوری ریاست جمهوری به همراه دکتر میرزاده از مرکز تحقیقات فیزیک پلاسما، مجتمع آزمایشگاهی بهایی، مرکز تحقیقات مهندسی زیست فناوری، آزمایشگاه های نانوپلیمر، هیدرولیک دریایی، خواص پلیمر، آزمایشگاه آب و فاضلاب و مهندسی بیوسیستم بازدید کردند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک