بلاتکلیفی نمایندگی ایران خودرو صدای پلدختریها را درآورد

وی با بیان اینکه نمی دانم به کجا و به چه کسی مراجعه کنم ، ادامه داد: ماشین فرزندم هم دارای گارانتی بوده و او هم با این مشکل مواجه است. آیا شرکت ایران خودرو فکری به حال مشتریان خود که ماشین خریداری کرده اند و منتظر خدمات پس از فروش هستند نمی کند و تا چه زمانی باید در انتظار بمانند.

عصر خبر :نارضایتی مشتریان از عملکرد نمایندگی ایران خودرو در شهرستان پلدختر و عدم خدمات رسانی مناسب اعتراض مشتریان در این شهرستان را برانگیخت تا در نیمه دوم سال گذشته این نمایندگی لغو امتیاز شده و مشکلات در این زمینه دوچندان شود.
یک راننده پژو پارس به خبرنگار مهر گفت: برای تعمیر و رفع نقص خودرو به نمایندگی ایران خودروی پلدختر مراجعه کردم که با در بسته آن مواجه شدم. وقتی از همسایه آن که نمایندگی سایپا را دارد علت را سوال کردم گفت که بیش از 6 ماه است این نمایندگی تعطیل بوده و کسی اینجا نیست.

وی با بیان اینکه نمی دانم به کجا و به چه کسی مراجعه کنم ، ادامه داد: ماشین فرزندم هم دارای گارانتی بوده و او هم با این مشکل مواجه است. آیا شرکت ایران خودرو فکری به حال مشتریان خود که ماشین خریداری کرده اند و منتظر خدمات پس از فروش هستند نمی کند و تا چه زمانی باید در انتظار بمانند.

یک راننده دارنده خودروی متعلق به ایران خودرو در  پلدختر نیز گفت: آنقدر به این نمایندگی در طول 6 ماه گذشته مراجعه کرده ام که واقعا خسته و درمانده شده ام و برای رفع عیب ماشینم بارها و به کرات و به صورت های گوناگون به این نمایندگی مراجعه کرده ام ولی متاسفانه هر بار با تعطیلی آن روبرو شدم که بعد از گذشته چند ماه وقتی به نمایندگی ایران خودروی پلدختر مراجعه کردم با یک مسئله جدیدی مواجه شدم که دیدم تابلوی ایران خودرو هم از پیشانی ساختمان هم برداشته شده است.

وی افزود: از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی درخواست و تقاضا داریم فکر عاجلی در این رابطه کنند زیرا نمی شود با گذشت بیش از 6 ماه همیشه با در بسته نمایندگی ایران خودرو مواجه باشیم.

یک شهروند پلدختری که از این وضعیت فریادش به آسمان بلند است مصرانه از خبرنگار مهر می خواهد که مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند و در این زمینه با اعتراض می گوید: آیا ما باید تاوان فرد متخلف که لغو امتیاز شده را بپردازیم و کسی نیست به فکر مشتریان ایران خودرو باشد.

وی افزود: مسئولان شرکت ایران خودرو در تهران همانگونه که اقدام به لغو امتیاز نمایندگی از فرد متخلف کرده اند به فکر مشتریان خود در پلدختر که از ایران خودرو خرید کرده اند نیز باید باشند و کاری نکنند.

این شهروند پلدختری ادامه داد: حالا با گذشت 6 ماه از لغو امتیاز شرکت ایران خودرو چه اقدامی برای خدمات دهی به مشتریان خود در پلدختر را انجام داده است.

یک شهروند پلدختری با انتقاد از وضعییت موجود نماینده ایران خودرو در پلدختر گفت: هر وقت به این نمایندگی مراجعه می کنم از خدمات دهی خبری نیست و مدتی است که تابلو نمایندگی ایران خودرو از سر در این نماینده برداشته شده است .

وی افزود: شرکت ایران خودرو نباید به فکر مشتریان و خدمات رسانی به آنها باشد آیا کسی که لغو امتیاز شد چقدر طول می کشد که نماینده جدید فعالیت خود را آغاز کند آیا 6 ماه مدت کمی است مردم چه گناهی کرده اند که برای سرویس دهی و خدمات خودروی خود به شهرهای اطراف مراجعه کنند.

مدیر ایران خودرو  پلدختر که از صاحب امتیاز نمایندگی را اجاره کرده نیز در این رابطه به مهر گفت: به علت اضافه بنای ساختمان نمایندگی به میزان 300 مترمربع ماده 100 شهرداری این نمایندگی را به 150 میلیون تومان محکوم که پس از اعتراض در نهایت پرونده به دیوان عدالت ارجاع و این دیوان حکم را تایید کرده است.

فرشید کردعلی وند افزود: از سوی شرکت ایران خودرو نمایندگی فروش ایران خودرو در شهرستان پلدختر لغو امتیاز و در آبان ماه سال گذشته پلمب شده است.

وی تصریح کرد: در تعطیلات نوروز برای خدمات دهی به مسافران در این ایام توسط اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پلدختر نماینده ایران خودرو فک پلمب شد و سپس مجددا این نمایندگی پلمب شد.

مدیر ایران خودرو پلدختر گفت: در حال حاضر مشتریانی که که نیاز به خدمات دهی ایران خودرو داشته باشند باید راهی شهرهای دره شهر ایلام و یا خوزستان شوند.

به هر روی مشتریان ایران خودرو در شهرستان پلدختر خواستار رفع مشکل تعطیلی و عدم سرویس دهی و خدمات دهی ایران خودرو پلدختر هستند تا شاید گوش شنوایی پیدا شده و به فکر چاره بیفتد و مردم را از این وضعیت سرگردانی نجات دهد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک