تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد در 4 سال

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز اسلامی پیامبر اعظم(ص) و مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد گفت: دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد حساسیت ویژه‌ای پیرامون بحث تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد دارد و در تلاش است که واحدهای تهران که از مهمترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند را تجمیع کند. چراکه یک فیزیک مناسب که احساس شود این دانشگاه‌ها در کجا واقع شده‌اند، وجود ندارد.

عصر خبر: محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به حساسیت ویژه دکتر میرزاده پیرامون بحث تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از تعامل این دانشگاه با شهرداری برای ساخت واحد تهران مرکز در بافت فرسوده مرکز تهران خبر داد.

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز اسلامی پیامبر اعظم(ص) و مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد گفت: دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد حساسیت ویژه‌ای پیرامون بحث تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد دارد و در تلاش است که واحدهای تهران  که از مهمترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند را تجمیع کند. چراکه یک فیزیک مناسب که احساس شود این دانشگاه‌ها در کجا واقع شده‌اند، وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: واحدهای تهران دانشگاه آزاد در سطح کشور از وضعیت مطلوب ساختمانی برخوردار نیستند و تجمیع این واحدها توسط دکتر میرزاده پیگیری شده است و در طول 4 سال تجمیع این واحدها شکل خواهد گرفت.

هاشمی افزود: قرار است واحد تهران شمال در حکیمیه و واحد تهران جنوب در خیابان آهنگ مستقر شود و این موضع قطعی شده است در خصوص واحد تهران غرب نیز تاکید داریم که مکان آن به گرمدره انتقال داده شود که هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ایم البته علاقه داشتیم تهران مرکز نیز از زمین های گرمدره استفاده کند که مسوولان این واحد مایل به این کار نبودند.

وی افزود: درخصوص واحد تهران‌مرکز نیز با شهرداری تهران صحبت شده است تا برای این واحد از بافت فرسوده مرکزی تهران استفاده کنیم که به پیشرفت آن منطقه نیز کمک قابل توجهی کند و مجددا بسیاری از مرکز نشینان به زندگی در این منطقه علاقه مند شوند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا ساختمان های دانشگاه در منطقه پاسداران برای فروش گذاشته شده است بیان کرد: دانشگاه آزاد نیازی به فروش ساختمان‌های خود ندارد فقط آنها را  تبدیل به احسن می‌کند.در واقع امکان فروش ساختمان های دانشگاه وجود ندارد.

وی پیرامون اعتبارات تخصیص داده شده برای تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد نیز گفت: این تجمیع توسط خود واحدها صورت می‌گیرد و در همین خصوص تفاهم‌نامه‌ای بین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست بانک ملی امضا شده است و قرار است در این خصوص وام‌هایی به واحدها ارائه شود و خود واحدهای دانشگاه آزاد بازپرداخت وام‌ها را با تبدیل به احسن کردن واحدهایشان پرداخت کنند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک