برف و کولاک در بسیاری از جاده ها/ انسداد آزادراه زنجان- قزوین به علت بارش برف و کولاک

در استان های مازندران، کردستان ، گیلان در محورهای فومنات و دیلمان، استان خراسان رضوی محور قوچان -درگز، استان قزوین در گردنه آوج و گردانه کوهین، شرق تهران و ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم که لازم است رانندگان استفاده مقعطی از زنجیر چرخ را در این محورها مورد توجه قرار دهند.

برف و کولاک در بسیاری از جاده ها/ انسداد آزادراه زنجان- قزوین به علت بارش برف و کولاکجانشین پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از انسداد آزاد راه زنجان- قزوین به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش عصرخبر، سرهنگ صمد اسفندیاری با بیان اینکه هیچ گونه ترافیکی در آزاد راه ها و جاده های کشور از صبح تا اکنون وجود ندارد، افزود: تردد در آزاد راه زنجان- قزوین به دلیل بارش برف از طریق جاده قدیم قزوین – زنجان انجام می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در استان های خراسان رضوی، گیلان و اکثر محورهای استان مرکزی، آزاد راه ساوه – همدان و ساوه – تهران، شاهد بارش باران هستیم.

وی ادامه داد: همچنین در استان های مازندران، کردستان ، گیلان در محورهای فومنات و دیلمان، استان خراسان رضوی محور قوچان -درگز، استان قزوین در گردنه آوج و گردانه کوهین، شرق تهران و ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم که لازم است رانندگان استفاده مقعطی از زنجیر چرخ را در این محورها مورد توجه قرار دهند.

جانشین پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در استان های زنجان و آذربابجان شرقی، اکثر محورها بارش برف دیده می شود که استفاده از زنجیر چرخ باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، اسفندیاری اضافه کرد: رانندگان خودروها قبل از حرکت ، آخرین اطلاعات در مورد وضعیت راه ها را از طریق 88255555(10 خط) کسب کرده و تجهیزات زمسناتی از جمله پوشاک گرم و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی توصیه کرد: همچنین رانندگان باید مبدا حرکت نسبت به پر کردن مخزن سوخت اقدام کرده تا در صورت بروز احتمالی ترافیک یا اسنداد مقطعی راه، از گرمای داخل خودرو استفاه کنند.

وی با اشاره به رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط از سوی رانندگان، گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است و در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک