پیام رئیس کمیته بانوان کانونعالی انجمن صنفی کارگران ایران برای پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری

فاطمه محمدیان رئیس کمیته بانوان کانونعالی انجمن صنفی کارگران ایران در پیامی پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش عصر خبر، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی ملت شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم خورد وملت ایران در ۱۵ تیر ماه 1403 علرغم توطئه و تلاش دشمنان و هجمه های رسانه های غربی، پیروز این میدان بودند.

فاطمه محمدیان رئیس کمیته بانوان کانونعالی انجمن صنفی کارگران ایران  ضمن تبریک این پیروزی مقتدرانه را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران عزیز،
خاطر نشان کردکه همانا پیروز این رقابت انتخاباتی ،  مردم غیور این سرزمین اند  که با وجود مشکلات و نارسایی های موجود ، همچنان با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده اند وبا اقتدار در مقابل کینه توزی ها و نقشه های شوم دشمنان، از حرم خود دفاع، کردند. و این ، بار مسئولیت جناب دکتر پزشکیان را سنگین تر می کند.

جامعه کارگری بانوان وزنان ایران ،این موفقیت را که حاصل تلاش، تدبیر، اعتماد وامید مردم به صداقت وسادگی جناب دکتر پزشکیان بود را تبریک گفته و امیدوار است با هدایت‌های رئیس جمهور منتخب ، و بهره گیری از کارشناسان و نخبگان و همچنین زنان توانمند کشورمان روز به روز باعث شکوفاتر و پیشرفته‌تر شدن ایران عزیزمان شود وامید دارد
باکاهش مشکلات ومسائل عدیده جامعه گره از مشکلات مردم خصوصا این قشر زحمتکش گشوده و راه رسیدن به قله‌های امید و افتخار را هموار گرداند.

توفیقات روز افزون برای منتخب شایسته مردم ایران، عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم

فاطمه محمدیان رئیس کمیته بانوان کانونعالی انجمن صنفی کارگران ایران
۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک