فرمانده کل ارتش: در تامین نیازهای اقیانوس‌نوردی خودکفا شده ایم/ مأموریت هایی دریایی با قدرت بیشتر انجام می شود

سرلشکر موسوی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها و حوزه ها این پیشرفت ها را دارند و روزبه روز رشد و پیشرفت را در نیروهای مسلح با شکوه تر شاهد هستیم.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز سه شنبه در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان استان کرمان با اشاره به نمایش برخی از این دستاوردها در نمایشگاه اظهار داشت: این مجموعه، نمایشگاهی از امید، نوآوری و نشاط است که از ترکیب مقدس دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی افزود: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد با دست به دست هم دادن ساخته شده و این یک موفقیت بزرگی است که مواردی که ما فکر می کردیم امکان‌پذیر نیست انجام شد.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: در دریانوردی بسیاری از موارد را نیاز داشتیم اما به این نیازها عادت کرده بودیم یا فکر می کردیم چنین چیزی امکان پذیر نیست که داشته باشیم، اما حالا نه تنها نیازها برطرف شده بلکه به امکانات بیشتر هم دست یافته ایم و با این تعامل در بخش های مختلف با همکاری نخبگان نیازها برطرف شد تا ماموریت های اقیانوسی بهتر با قدرت بالاتر انجام شود.

سرلشکر موسوی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها و حوزه ها این پیشرفت ها را دارند و روزبه روز رشد و پیشرفت را در نیروهای مسلح با شکوه تر شاهد هستیمفرمانده کل ارتش: در تامین نیازهای اقیانوس‌نوردی خودکفا شده ایم/ مأموریت هایی دریایی با قدرت بیشتر انجام می شود

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک