جزییات خروج از کشور مشمولان سربازی بدون وثیقه

دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی الزامی است.

رییس اداره فرهنگی ـ اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان غیرغایب متولد ۱۳۸۴ و قبل از آن الزامی بوده و تنها برای سفر در ایام محرم و صفر بدون وثیقه است.

مهر در خبری نوشت: حسین زاهدی، رئیس اداره فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین و تمایل برخی مشمولان سربازی برای شرکت در این سفر معنوی اظهار کرد: دریافت مجوز خروج از کشور به جهت زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر برای مشمولان غیر غایب متولد سال ۱۳۸۴ و قبل از آن همچنان الزامی است.

وی با اشاره به تسهیلات پیش بینی شده برای اربعین مشمولان اظهار داشت: تنها در بازه زمانی ۱۷ تیر ماه تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ صدور مجوز خروج از کشور بدون وثیقه خواهد بود.

وی تاکید کرد: این دسته از مشمولان می‌بایست قبل از مراجعه به پایانه‌های مرزی با مراجعه به سامانه اینترنتی http://sakha.epolice.ir نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور بدون پرداخت وثیقه اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: در پایانه‌های مرزی از خروج مشمولان بدون مجوز خروج جلوگیری به عمل می‌آید.

این مقام مسئول در فراجا خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی اینترنتی http://www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند

عضویت در تلگرام عصر خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک