عضو کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان:

  اصول کلی سیاست های حوزه رفاه و تامین اجتماعی دولت دکتر پزشکیان مبتنی بر مشارکت و وحدت همگانی است

مهمترین برنامه عملیاتی حوزه رفاه و تامین اجتماعی دولت دکتر پزشکیان اجرایی سازی سیاست های کلی تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است که در همین جهت بسیج تمامی نیروها برای تحقق و اجرایی سازی این سیاست های ضروری و الزامی است.

عصر خبر: اصول کلی سیاست های حوزه رفاه و تامین اجتماعی دولت چهاردهم مبتنی بر مشارکت و وحدت همگانی و منبعث از دیدگاه ها و شروط ۱۸ گانه انتخاب اعضای هیات دولت دکتر پزشکیان است.
حمید نخستین عضو کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان با اعلام این خبر گفت؛ تحولگرایی و بازگشت به اصول مبتنی بر تخصص و تجربه، همدلی و هم افزایی در جهت دستیابی به اهداف متعالی و فاخر حوزه رفاه و تامین اجتماعی، اصلاح و ارتقای فرهنگ سازمانی با تاکید بر تقویت حس وحدت، همبستگی و همدلی ، تعالی اصول اخلاقی کارکنان و پرهیز از تزویر و ریا و تلاش برای تسری فرهنگ پاکدستی، راستگویی و تواضع و پرهیز از تمامیت خواهی و قدرت طلبی و بهره گیری از مشارکت و خرد جمعی به منظور  حکمرانی مطلوب و ارائه بهترین خدمات به مردم از جمله اصول مهم دولت چهاردهم در حوزه رفاه و تامین اجتماعی است.
این عضو فعال کمیته رفاه و تامین اجتماعی با اشاره به عارضه های وارد شده به منابع انسانی سازمانها و نهادهای زیر مجموعه حوزه رفاه و تامین اجتماعی در طول سال های گذشته اظهار داشت؛ بخش بزرگی از خسارت ها و صدماتی که بر بدنه حوزه رفاه و تامین اجتماعی وارد گردیده از ناحیه تضعیف فرهنگ سازمانی حادث شده که بعامل بسیاری از کجروی ها و انحرافات در ساختارها و فرایندهای مختلف سا زمانها ونهادهای حوزه رفاه و تامین اجتماعی شده است.
نخستین یادآورشد؛ بسیاری از خسارتهای وارد آمده به خانواده بزرگ رفاه و تامین اجتماعی طی سال های گذشته به واسطه ورود  نیروهای انسانی برون سا زمانی فاقد تخصص و تجربه و در بعضی مقاطع حضور چهره های سیاسی در مناصب اقتصادی و اجتماعی رخ داده است. به عنوان مثال در سازمان بزرگ تامین اجتماعی با قریب ۷۰ هزار نفر پرسنل در بخش بیمه ای، درمان و سرمایه گذاری بدلیل ضعف اسناد و قوانین بالادستی و وجود روزنه هایی برای دورزدن یا فرار قانونی امکان ورود افراد غیر سازمانی با تخصص ها و تجربه های غیر مرتبط فراهم گردیده و این موضوع در واقعیت صدمات و خسارات جبران ناپذیری به ساختار و استقلال این سازمان وارد ساخته است.
وی افزود؛ در کمیته رفاه و تامین اجتماعی در حال بر رسی و پایش چالش ها و مشکلاتی
هستیم که با اصلاح آنها امکان پیشگیری از برخی صدمات وجود خواهد داشت یا نهادهای ناظر را باید به نحوی قوی کنیم که توجه نکردن به قوانین  و ضوابط برای مدیران تبعات سنگین داشته باشد یا با اصلاح یا باید با اقدامات حمایتی و انگیزشی  و نظارتی جذابیت  مناصب مدیریتی را از بین ببریم .
نخستین اضافه کرد؛ تلاش خواهد شد با مشارکت و همکاری  اندیشمندان و صاحب نظران حوزه رفاه و تامین اجتماعی اصلاح قوانین و اسناد بالادستی مانند اساسنامه و قانون جامع رفاه و  تامین اجتماعی در جهت ارتقای استقلال مالی و اداری سازمانهایی مانند تامین اجتمالی گام های موثری برداشته شود.
عضو فعال کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی خانواده بزرگ رفاه و تامین اجتماعی برای هدایت و راهبری دستگاههای اجرایی این حوزه خاطر نشان کرد؛ نیروهای انسانی شاغل و بازنشسته در سازمان ها و نهادهای فعال در حوزه رفاه و تامین اجتماعی برای یکبار هم شده باید متوجه باشند که مهمترین رمز موفقیت سازمانها حفظ، نگهداشت و راهبری صحیح منابع انسانی به عنوان سرمایه های انسانی یک سازمان هستند و هیچ گاه نباید از وجود آنها  به عنوان ابزاری در رسیدن به اهداف استفاده شود.
وی ابرازامیدواری کرد که با مستقر شدن دولت چهاردهم با مشارکت اقشار مختلف خانواده بزرگ رفاه و تامین اجتماعی مشکلات خرد و کلان این حوزه با خلاقیت و همکوشی به مرور بهبود یافته و در آینده نزدیک شاهد شکوفایی سازمانها و نهادهای فعال در حوزه رفاه و تامزن اجتماعی باشیم.
نخستین با تاکید بر نقش مهم اندیشمندان و صاحب نظران حوزه رفاه و تامین اجتماعی برای ساماندهی وضعیت فعلی گفت؛ بر خلاف تبلیغات سوء بدخواهان و مغرضان کمیته رفاه و تامین اجتماعی آماده همکاری با تمامی فرهیختگان و اندیشمندان این حوزه فارغ از عملکردها و دیدگاههای گذشته آنها می باشد زیرا معتقدیم اعضای خانواده بزرگ رفاه و تامین اجتماعی در هرحال بعنوان عضوی از این خانواده بزرگ قابل اعتماد و اطمینان و احترام هستتد و بهتر و بیشتر از مدعیانی که خارج از این حوزه فعالیت می کنند می توانند  به یکدیگر و به جامعه مخاطبان خدمت کنند.

  اصول کلی سیاست های حوزه رفاه و تامین اجتماعی دولت دکتر پزشکیان مبتنی بر مشارکت و وحدت همگانی است

این عضو کمیته رفاه و تامین اجتماعی با تاکید به ضرورت انسجام و همبستگی تمام اجزای خانواده بزرگ رفاه و تامین اجتماعی اظهار  داشت؛ باید از تجربیات گذشته درس گرفت و اسیر تبلیغات و جو مسموم بدخواهان نشد.نباید از دانش و تخصص برخی از اعضای خانواده بزرگ رفاه و تامین اجتماعی برای اضمحلال هویت های اصیل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی سازمانها و نهادهای این حوزه استفاده گردد.
وی گفت: امیدوارم همه عناصر فعال در حو ه رفاه و تامین اجتماعی کمک کنند تا در سایه  وحدت، همدلی و همکاری یکدیگر مانند یک تن واحد  ارتقای جایگاه رفاه و تامین اجتماعی در کشور با اصلاح ساختارها و  باز مهندسی فرایندها با طراحی نو محقق شده و زمینه ارائه بهتر خدمات اجتماعی به تمامی اقشار جامعه فراهم شود.
وی افزود: مهمترین برنامه عنلیاتی حوزه رفاه و تامین اجتماعی دولت دکتر پزشکیان اجرایی سازی سیاست های کلی تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است که در همین جهت بسیج تمامی نیروها برای تحقق و اجرایی سازی این سیاست های ضروری و الزامی است.
نخستین یاداورشد؛ ما هرگز به عقب باز نمی گردیم بلکه با حذف حواشی و امورو فعالیت های غیر مرتبط گام های مطمئن، روشن و بسیار اثر گذار در زندگی اقشار مختلف مردم برخواهیم داشت و ثابت خواهیم کرد که با مدیریت صحیح منابع انسانی گره های کور را هم میشود باز کرد و شادی و نشاط و سرزندگی را به مردم هدیه داد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک