چند ساعت مانده به مراسم افتتاحیه المپیک، شبکه راه آهن فرانسه به دلیل خرابکاری گسترده مختل شد

شرکت راه‌آهن فرانسه، جمعه پنجم مرداد، اعلام کرد که با یک حمله گسترده مواجه شده که باعث اختلال در حرکت قطار‌ها شده است. به گزارش «خبرگزاری فرانسه»، این شرکت چند ساعت پیش از آغاز مراسم افتتاحیه المپیک پاریس، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد حمله شب گذشته به سامانه قطار‌های پرسرعت، به شدت گسترده و بزرگ بوده و مناطق شمال و شرق فرانسه را تحت تأثیر قرار داده است.

 

العربیه: شرکت راه‌آهن فرانسه، جمعه پنجم مرداد، اعلام کرد که با یک حمله گسترده مواجه شده که باعث اختلال در حرکت قطارها شده است.
به گزارش «خبرگزاری فرانسه»، این شرکت چند ساعت پیش از آغاز مراسم افتتاحیه المپیک پاریس، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد حمله شب گذشته به سامانه قطارهای پرسرعت، به شدت گسترده و بزرگ بوده و مناطق شمال و شرق فرانسه را تحت تأثیر قرار داده است.
در بیانیه این شرکت آمده است: «مسیر برخی از قطارها را به خطوط عادی تغییر خواهیم داد، اما مجبور به لغو تعداد زیادی از مسیرها خواهیم بود.»
این شرکت همچنین خاطرنشان کرد «تا زمانی که بتوانیم تعمیرات لازم را انجام دهیم، این وضعیت ممکن است تا پایان هفته ادامه یابد.»
مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس 2024 امروز جمعه به طور رسمی آغاز می‌شود.
بر اساس یک پژوهش، هزینه سازماندهی و برگزاری بازی‌های المپیک پاریس 2024 حدود 8.7 میلیارد دلار تخمین زده شده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این المپیک می‌تواند رشد اقتصادی فرانسه را به میزان سه‌دهم درصد افزایش دهد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک