فشارهای قومیتی به پزشکیان آغاز شده است؟

این در حالی است که عبدالناصر همتی با وجود کسب رتبه نخست در کمیته وزارت اقتصاد، در شورای راهبری رأی و امتیاز لازم را کسب نکرده و جزو چهار نفر اول هم نبوده است.

◽خبرها حاکی از فشار و لابی گسترده حلقه زاگرس نشینان برای دور زدن سازوکارهای تعیین‌شده کارشناسی برای انتخاب وزرا و اعضای کابینه پزشکیان است.

به گزارش کانال  خط ویژه ،بر این اساس، شنیده شده شب گذشته و با وجود نهایی‌شدن نفرات اصلی هر وزارتخانه در شورای راهبری، این حلقه با محوریت سیدصفدر حسینی ‌کوشیدند تا اسامی جدیدی را که در شورای راهبری یا کمیته و کارگروه‌ها امتیاز لازم را کسب نکرده‌ بودند دوباره به چرخه تصمیم‌گیری و لابی برای معرفی به مجلس شورای اسلامی بازگردانند.

◽برای نمونه، در حالی که احمد میدری برای وزارت کار و تعاون نهایی شده بود، نام سیدکامل تقوی‌نژاد به یکباره به فهرست نامزدها افزوده شده است.

◽عبدالناصر همتی و حمید پورمحمدی از جمله افرادی هستند که خارج از روال مشخص شده برای حضور در کابینه مطرح شده‌اند.

◽این در حالی است که عبدالناصر همتی با وجود کسب رتبه نخست در کمیته وزارت اقتصاد، در شورای راهبری رأی و امتیاز لازم را کسب نکرده و جزو چهار نفر اول هم نبوده است.

◽تلاش عده‌ای برای بر هم زدن سازوکار اجماعی معرفی کابینه پزشکیان موجب نارضایتی و خشم ظریف رئیس و سایر اعضای شورا شده است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک