خط و نشان قالیباف برای اسرائیل: در وقت و محل مناسب به ترور «اسماعیل هنیه» پاسخ می دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی از عجز و ناتوانی مقابل رزمندگان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری عصر خبر، محمدباقر قایباف، رئیس مجلس دوازدهم، صبح پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه که در دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان این که « ما وظیفه داریم به ترور میهمان ایران؛ شهید اسماعیل هنیه پاسخ مناسب بدهیم» اظهار کرد: « اسراییل» با این باور که هدف قرار دادن رهبران مقاومت بر روند حوادث تاثیر می گذارد مرتکب یک اشتباه استراتژیک می شود.

وی ادامه داد: امروز گروه‌های مقاومت با ظرفیتی که برخواسته از مردم است در مقابل دشمن صهیونیستی به وظیفه دینی خود عمل کرده و خود تصمیم می‌گیرند و معتقدند که نصرت اللهی نصیب آنها می‌شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایسنا و ایرنا و خبرگزاری ها می خوانید؛

* ترور فرمانده‌های مقاومت در لبنان و تهران نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی است، این ترورها و اقدامات تاثیری بر روند حرکت ما نخواهد داشت.

* {با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص پایان دوران بزن و درو}: ما می‌دانیم که این اقدامات با حمایت و هماهنگی آمریکای جنایت کار رخ داده اگر چه در رسانه‌ها اعلام کنند که ما نمی دانسته‌ایم.

* این حادثۀ تلخی که اسرائیل در ایران رقم زد؛ بدانید که اینها درماندگی در میدان نبرد است نه حاکی از توان رزم این رژیم جنایتکار.

* عملیات سیل الاقصی تمام پایه‌هایی را که رژیم صهیونیستی برای بقای خود گذاشته بود، خدشه‌دار کرد

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک