ترافیک سنگین در محورهای شمال ایران/ کندوان یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران از یک‌طرفه شدن محور کندوان به دلیل حجم تردد از ساعت ۱۸:۳۰ امروز خبر داد. جهان‌تاب با بیان اینکه حجم تردد در محور سوادکوه عادی و روان گزارش می‌شود، افزود: همچنین آمد و شد در محور کیاسر مشکلی ندارد.

تسنیم: رئیس پلیس راه مازندران از یک‌طرفه شدن محور کندوان به دلیل حجم تردد از ساعت ۱۸:۳۰ امروز خبر داد.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اشاره به اینکه هم‌اکنون محورهای مواصلاتی مازندران با حجم تردد و ترافیک سنگین روبه‌رو‌ست، اظهار داشت: در محور کندوان در محدود زنگوله و سیاه بیشه حجم بالای تردد را شاهد هستیم.
وی افزود: با توجه به حجم این تردد از تهران به شمال ساعت 18:30 دقیقه امروز این محور طبق اعمال محدودیت‌های ترافیکی یک‌طرفه شده است.
رئیس پلیس راه مازندران تردد در محور هراز را نیز در محدوده سپاه سد به سمت تهران پر حجم عنوان کرد و گفت: این حجم تردد را به همراه توقف حرکت در هر دو طرف این محور شاهد هستیم.
جهان‌تاب با بیان اینکه حجم تردد در محور سوادکوه عادی و روان گزارش می‌شود، افزود: همچنین آمد و شد در محور کیاسر مشکلی ندارد.
وی با تاکید بر لغزنده بودن جاده‌ها به دلیل بارندگی‌های مناطق کوهستانی مطرح کرد: رانندگان با رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از سرعت و سبقت غیرمجاز، از توقف در حاشیه‌های رودخانه‌ها خودداری کنند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک