معاون وزارت اطلاعات: اقدامات بزرگی در حوزه آفندی علیه صهیونیست‌ها در حال انجام است / روحیه ارتش و سردمداران رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است / شبکه جاسوسان موساد را در داخل و خارج درگذشته تا به امروز شناسایی و منهدم کرده‌ایم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به گزارش معاون امنیتی وزارت اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون گفت: معاون امنیتی وزارت در این گزارش گفت که اقدامات میدانی وسیعی انجام‌گرفته و اقدامات بزرگی در حوزه آفندی علیه رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

 

فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به  گزارش معاون امنیتی وزارت اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون گفت: معاون امنیتی وزارت در این گزارش گفت که اقدامات میدانی وسیعی انجام‌گرفته و اقدامات بزرگی در حوزه آفندی علیه رژیم صهیونیستی در حال انجام است.
دومین جلسه بررسی ترور شهید اسماعیل هنیه عصر امروز در کمیسیون امنیت ملی مجلس و با حضور معاون اطلاعات نیروی قدس، معاون امنیت وزیر اطلاعات، معاون امور مجلس سپاه پاسداران و معاون حقوقی وزارت اطلاعات برگزار شد.
ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیرامون توضیحات معاون امنیتی وزارت اطلاعات در این جلسه گفت: معاون امنیتی وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد حادثه ترور اخیر ارائه داد و از جمله مطالبی که گفت این بود که اشراف اطلاعاتی مناسبی داریم و از همه امکانات برای بررسی موضوع ترور شهید هنیه استفاده کرده‌ایم.
 وی افزود: معاون امنیتی وزارت اطلاعات همچنین گفت که اقدامات میدانی وسیعی انجام‌گرفته و اقدامات بزرگی در حوزه آفندی علیه رژیم صهیونیستی در حال انجام است. رژیم صهیونیستی در شرایط سختی به سر می‌برد. شبکه جاسوسان موساد را در داخل و خارج درگذشته تا به امروز شناسایی و منهدم کرده‌ایم.
رضایی ادامه داد: معاون امنیتی وزارت اطلاعات همچنین گفت که روحیه ارتش و سردمداران رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک