پیام تبریک مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت هفدهم مرداد، سال‌روز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر کرد.

ایکوپرس – متن پیام علیمردان عظیمی به مناسبت روز خبرنگار، به این شرح است:
به نام خالق یکتا
ن وَالقَلَم و ما یَسطُرون
خبرنگاری، حرفه‌ای «خطیر» و «اثرگذار» است. خبرنگار، نه تنها وظیفه سنگین اطلاع‌رسانی به مخاطبان را به دوش می‌کشد، بلکه از نگاهی دیگر، نقش آموزش و فرهنگ‌سازی برای جامعه و حتی نخبگان را نیز در متن و بطن فعالیت خود به همراه دارد؛ از همین روست که می‌توان گفت، خبرنگاران در همه حوزه‌های عمومی و تخصصی، جزء لاینفک و حیاتی یک جامعه مردم‌سالار بوده و وجودشان سرشار از آگاهی، شعور، اعتماد و اعتقاد است.
صنعت خودرو ایران در برشی از تاریخ خود قرار گرفته که به گواه متخصصان این بخش، می‌توان آن را حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مقطع زمانی لقب داد، چه آن که از یک سو، مسایل مهمی هم‌چون محدودیت‌های بین‌المللی، قیمت‌گذاری تکلیفی و هجمه‌های غیرمنصفانه پیش روی این صنعت راهبردی قرار گرفته و از سوی دیگر، با وجود چالش‌هایی که ذکر آن‌ها به میان آمد، حرکتی جدی در مسیر خودکفایی در طراحی و تولید انبوه بخش‌های اساسی خودرو در جهت کاهش نیاز به منابع خارجی شکل گرفته است.
برهمین اساس، توجه بیش از پیش رسانه‌ها به این موضوعات و پرداختن به آن‌ها و ایجاد گفتمان سازنده در میان مخاطبان در راستای پیشرفت و درخشش خودروسازان ایرانی در بازارهای داخل و خارج از کشور، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
این جانب به عنوان عضوی کوچک از جامعه صنعتی کشور، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه شما فعالان عزیز عرصه رسانه تبریک گفته و آرزومندم فعالیت‌تان هر روز بیش‌تر از گذشته با عشق، نشاط، امید و صداقت درآمیخته باشد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک